اخبار خارجیاسلایدر

تریلر رسمی آخرین قسمت گرند تور منتشر شد

با انتشار تریلر رسمی آخرین قسمت گرند تور، همه دوستداران کلارکسون، هموند و می آماده خداحافظی احساسی با این مجریان خاطره‌انگیز دنیای خودرو می‌شوند.

به گزارش دنده 6 – آخرین قسمت گرند تور که با نام One For The Road شناخته می‌شود سیزدهم سپتامبر (جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳) منتشر خواهد شد و تریلر منتشر شده آن جزئیات مختصری از هنرنمایی سه مجری مشهور دنیای خودرو را به نمایش می‌گذارد. آخرین ماجراجویی کلارکسون، هموند و می در زیمباوه رخ داده جایی که کلارکسون پشت فرمان لانچیا مونت‌کارلو، می پشت فرمان فورد کاپری و هموند نیز پشت فرمان تریومف استگ نشسته‌اند.

آخرین قسمت گرند تور پایانی بر ۲۲ سال همکاری سه نفره در تولید برنامه‌های تلویزیونی است. این همکاری با تاپ گیر شروع شد و پس از ماجراهای جنجالی رخ داده در تاپ گیر، سه مجری اسبق تاپ گیر برنامه‌ای با نام گرند تور را آغاز کردند. هموند در آغاز تریلر این قسمت گرند تور اعتراف می‌کند هرگز فکر نمی‌کرد همکاری او با کلارکسون و می این‌قدر ادامه داشته باشد. در تریلر یاد شده صحنه‌هایی از دریفت و چالش‌هایی در چشم‌انداز زیبای زیمباوه به چشم می‌خورد. صحنه‌های آخرین قسمت گرند تور مشابه صحنه‌هایی است که در قسمت ویژه بوتسوانا تاپ گیر در سال ۲۰۰۷ پخش شد و بسیاری از طرفداران از آن قسمت به عنوان یکی از بهترین قسمت‌های تاریخ تاپ گیر نام می‌برند.

البته که تماشای این تریلر برای طرفداران کلارکسون، هموند و می سخت و احساسی خواهد بود چراکه علاقه بسیاری از افراد به دنیای خودرو با تماشای تاپ گیر شروع شد. کلیپ‌ها و تیزرهای مربوط به تاپ گیر و گرند تور در فضای مجازی همچنان پرطرفدار است و بازدیدهای چند صد هزاری را به خود اختصاص می‌دهند. سه مجری یاد شده پس از آخرین قسمت این برنامه جذاب از یکدیگر جدا خواهند شد و سرنوشت دیگری خواهند داشت. کلارکسون در این تریلر می‌گوید ما واقعاً بهترین خود را برای قسمت آخر نگه داشته بودیم. همان‌طور که گفته شد آخرین قسمت این برنامه جذاب ۲۳ شهریور منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا