اخباراخبار خارجی

تست فیس لفت هیوندای Creta مدل 2018

به تازگی تصاویری از نمونه آزمون فیس لیفت هیوندای Creta مدل 2018 در حال تست در چنای هند دیده شده است.

هیوندای در سال جاری فیس لیفتی در نیمه دوره تولید را برای Creta معرفی خواهد کرد. گفته می شود عرضه این مدل در ماه می خواهد بود.

جدیدترین تصاویر فاش شده از این خودرو مجموعه جدیدی از چراغ های جلو را نشان می دهند که شبیه به Creta مخصوص برزیل است. چنان چه در تصاویر درز کرده مشخص است، این فیس لیفت به رینگ های آلیاژی دو رنگ 17 اینچی ارائه شده در هیوندای Creta اسپرت مخصوص برزیل مجهز شده است. هیوندای یک سانروف را نیز به لیست تجهیزات Creta اضافه خواهد کرد. به روز رسانی های بدنه در قسمت جلوی این خودرو شامل جلوپنجره آبشاری و سپر بازطراحی شده خواهد بود.

گمان می رود هیوندای سیستم سرگرمی با نمایشگر لمسی این شاسی بلند را ارتقا دهد تا برنامه تلفن همراه Auto Link آن را پشتیبانی کند. تغییرات کابین این خودرو اندک بوده و احتمالا شامل مجموعه جدید روکش ها خواهد بود.

در حال حاضر هیوندای Creta با موتور 1.6 لیتری VTVT بنزینی، 1.4 لیتری CRDi دیزلی و 1.6 لیتری VGT CRDi دیزلی عرضه می شود. هر سه موتور این خودرو به گیربکس دستی شش سرعته متصل می شوند در حالی که یک نسخه اتوماتیک شش سرعته نیز به عنوان آپشن برای آن ارائه می شود. گمان می رود این آپشن های موتور و گیربکس بی تغییر بمانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا