اخبارفناوری و تکنولوژی

تست مقاومت پیکسل 9 پرو فولد منتشر شد؛ ظریف و مستعد آسیب‌پذیری

بیایید بدانیم گوشی تاشو جدید گوگل در برابر فشار چقدر دوام می‌آورد.

به گزارش دنده6 : پیکسل 9 پرو فولد در کانال یوتوب JerryRigEverything تست‌های دوام معمولی خراش، سوختگی و خمش را پشت سر گذاشته است. در این تست که ویدیوی آن را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید شاهد یک آزمایش پرفشار برای گوشی تاشو گوگل هستیم که مهم‌ترین جنبه این آزمایش عملکرد لولای آن در تست مقاومت در برابر خم‌شدن محسوب می‌شود.

گوگل ماه گذشته از گوشی‌های سری پیکسل‌ 9 خود رونمایی کرد که شامل پیکسل 9 پرو فولد می‌شود. این دستگاه که تنها نمونه تاشو این خانواده محسوب می‌شود، یک گوشی هوشمند اندرویدی پریمیوم با دو نمایشگر است. گوگل بارها ادعا کرده است که این دستگاه مستحکم‌ترین گوشی هوشمند تاشویی است که تاکنون ساخته و حالا JerryRigEverything ادعای این شرکت را محک زده است.

تست مقاومت پیکسل 9 پرو فولد

نمایشگر بیرونی دستگاه که دارای پوشش گوریلا گلکس ویکتوس 2 است، در سطح شش مقیاس سختی موس خراشیده می‌شود و در سطح هفت شیارهای عمیق‌تری دریافت می‌کند. نمایشگر داخلی دستگاه با شیشه فوق‌العاده نازک Super Actua خود در سطح دو خراشیده می‌شود و حتی با ناخن نیز می‌توان به آن آسیب وارد کرد.

پیکسل 9 پرو فولد در تست فشار در حالت بسته جان سالم به‌ در برد. اما نمایشگر داخلی و دو نیمه دستگاه در حالت باز چندان در برابر فشار مقاوم نیست و با فشار دست شکسته شد.

لولای دستگاه هرچند در طول آزمایش شکسته نشد، اما طبق گفته‌های این ویدیو مستعد نگه‌داشتن و جذب گرد‌و‌غبار است. در طول آزمایش «ظرف شن»، خاک به داخل گوشی تاشو نفوذ کرد که موجب بروز صداهایی در هنگام بازوبسته‌کردن دستگاه شد.

JerryRigEverything می‌گوید که گوگل پیکسل‌ 9 پرو فو‌لد باید مانند هر دستگاه تاشو پریمیوم دیگری استفاده شود و هرچند یک گوشی ظریف و گران‌قیمت است، اما در برابر گرد‌و‌غبار آسیب‌پذیر است.

پیکسل 9 پرو فولد به‌طورکلی در تست دوام اگر از مدل قبلی خود ضعیف‌تر نبوده باشد، عملکرد چندان بهتری را به نمایش نگذاشته است. این یوتوبر می‌گوید که خطوط آنتن متقارن در بالا و قسمت پایینی نمایشگر ثانویه احتمالاً ضعیف‌ترین ناحیه‌های دستگاه هستند که موجب شکستگی بدنه در برابر فشار شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا