اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

تصاویر اولین مینی ون ولوو منتشر شد

اولین مینی ون تاریخ ولوو

هر خودرویی که در چین به فروش می‌رسد، باید مهر تاییدیه وزارت صنعت و فناوری اطلاعات را دریافت کند. به عنوان بخشی از فرآیند همسان سازی مدل‌های آینده، تصاویر خودرو قبل از عرضه به بازار در وب سایت MIIT منتشر می‌شود.

در برخی شرایط، طراحی خودرو چند هفته قبل از اولین نمایش واقعی نشان داده می‌شود. این مورد در مورد EM۹۰، اولین مینی ون ولوو نیز برقرار است که در چند تصویر نمایان شده و نمای بیرونی را به طور کامل نشان می‌دهد.

نفوذ چین در ولوو!

همانطور که گمان می‌رود، به راحتی می‌توان فهمید که مینی ون برقی بر اساس Zeekr ۰۰۹ ساخته شده است، چرا که به نظر می‌رسد همه ستون‌ها یکسان هستند. در مورد قرارگیری آینه‌های جانبی، دستگیره درها و دوربین‌های گلگیر نیز می‌توان همین را گفت.

با این حال، EM۹۰ دارای یک نمای جلوی بازطراحی شده با چراغ‌های جلوی متفاوت است تا استایل را با دیگر ولووها هماهنگ کند.

قسمت عقب نیز برای تطبیق بهتر با محصولات ولوو اصلاح شده و با توجه به طرح کلی درب عقب و موقعیت دوربین در زیر پلاک خودرو، می توانید متوجه شوید که یک مینی ون است.

EM۹۰ نسبت به ۰۰۹ کمتر چشمگیر به نظر می‌رسد، که ما استدلال می‌کنیم که برای بهتر دیده شدن بوده که برای هر کدام خاص است.
برخی از مشخصات فنی اولیه برای همراهی با این تصاویر وجود دارد. بر اساس اطلاعات منتشر شده در وب سایت MIIT، ولوو EM۹۰ دارای طول ۵۲۰۶ میلی متر (۲۰۵ اینچ)، عرض ۲۰۲۴ میلی متر (۷۹.۶ اینچ) و ارتفاع ۱۸۵۹ میلی متری (۷۳.۱ اینچ) است.

این خودرو با رینگ‌های ۱۹ و ۲۰ اینچی و شش سرنشین ظرفیت عرضه می‌شود که وزن سنگین ۲۷۶۳ کیلوگرمی را ایجاد می‌کند.

ضعیف‌تر از نسخه چینی

فاصله بین دو محور با Zeekr ۰۰۹ مطابقت دارد که بین محورهای جلو و عقب ۳۲۰۵ میلی‌متر (۱۲۶ اینچ) است. در حالی که این دو خودرو دارای موتورهای احتراقی هستند، EM۹۰ در وب سایت MIIT دارای یک موتور الکتریکی با ۲۶۸ اسب بخار قدرت (۲۰۰ کیلووات) ذکر شده است.

با این حال، باید به Zeekr ۰۰۹ نیز اشاره کنیم که با موتور دوگانه و سیستم چهار چرخ محرک با قدرت ۵۳۶ اسب بخاری عرضه می‌شود. این مدل قدرتمند تنها در چهار و نیم ثانیه به سرعت از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

EM۹۰ به طور رسمی در ۱۲ نوامبر رونمایی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا