اخبارفناوری و تکنولوژی

تصاویر لورفته اپل‌واچ X را ببینید

یکی از خوش‌سابقه‌ترین افشاگران اینترنتی اعلام کرد اپل به مناسبت دهمین سالگرد معرفی اپل‌واچ، دستگاه جدید خود را با نام متفاوت Apple Watch X (اپل‌واچ ۱۰) معرفی خواهد کرد.

به گزارش دنده6 به نقل از زومیت، شایعه‌ها حاکی از آن است که اپل می‌خواهد تغییراتی اساسی در سری جدید اپل‌واچ اعمال کند. اپل‌واچ جدید با طراحی بهبودیافته و ویژگی‌های پیشرفتهٔ ردیابی سلامتی و مکانیسم اتصال بند اصلاح‌شده همراه خواهد بود.

مارک گرمن، افشاگر خوش‌سابقه، می‌گوید که اپل به مناسبت دهمین سالگرد معرفی اپل واچ، احتمالاً نام‌گذاری سنتی را کنار می‌گذارد و دستگاه جدید، Apple Watch X (اپل‌واچ ۱۰) نام خواهد گرفت.

رندرهای فاش‌شده در شبکه اجتماعی ایکس که بر اساس شایعات و افشاگری‌های اخیر ساخته شده‌اند، ظاهر احتمالی اپل‌واچ ۱۰ را به نمایش می‌گذارند. بزرگ‌ترین تغییر طراحی در اپل‌واچX احتمالاً مکانیسم بند مغناطیسی خواهد بود که فضای کمتری را اشغال و راه را برای طراحی نازک و ظریف‌تر هموار می‌کند.

در رندرها می‌توانیم طراحی باریک‌تر و دکمهٔ چرخان Digital Crown و دکمهٔ اکشن مشابه با اپل‌واچ اولترا را ببینیم. گفته می‌شود اپل‌واچ ۱۰ حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد نازک‌تر از اپل‌واچ سری ۹ خواهد بود. اپل‌واچ جدید همچنان از نمایشگر اولد استفاده خواهد کرد. انتظار می‌رود که نمایشگر جدید روشن‌تر و کم‌مصرف‌تر باشد تا به شارژدهی طولانی‌تر باتری کمک کند.

ویژگی‌های سلامتی همیشه یکی از جنبه‌های اصلی اپل‌واچ بوده‌اند. نسل جدید ساعت هوشمند اپل احتمالاً اولین دستگاهی خواهد بود که حسگر فشارخون خواهد داشت. به‌کارگیری حسگر اکسیژن‌سنج خون به دلیل اختلافات با شرکت مسیمو فعلاً مشخص نیست.

از زمان رونمایی دقیق اپل‌واچ X اطلاعی در دست نیست. باید منتظر ماند و دید که تغییرات لورفته تا چه اندازه عملی خواهد شد و چه تأثیری روی قیمت ساعت هوشمند جدید اپل خواهد گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا