اخبارفناوری و تکنولوژی

تعداد بازیکن های همستر کامبت از 150 میلیون عبور کرد!

رشد خیره‌کننده این بازی در پلتفرم تلگرام ادامه دارد.

بازی رمزارزی محبوب این روزهای تلگرام اعلام کرد که تعداد بازیکنان فعال آن از 150 میلیون عبور کرده است. همستر کامبت که پس از عرضه رمزارز نات‌کوین توجه کاربران را به خود جلب کرد، حالا باعث جذب بسیاری از کاربران به این پیام‌رسان شده است.

کانال رسمی تلگرام همستر کامبت که اکنون بیش از 36 میلیون دنبال‌کننده دارد، در خبر جدیدی اعلام کرد که همسترها درحال تسخیر گام‌به‌گام جهان هستند. این بازی اکنون بیش از 150 میلیون بازیکن فعال دارد. همچنین آمارهایی به تفکیک درباره دنبال‌کنندگان این بازی در پلتفرم‌های مختلف منتشر شده است.

همستر کامبت حالا روی یوتوب بیش از 22 میلیون و 700 هزار مشترک و در ایکس (توییتر سابق) بیش از 7 میلیون 600 هزار دنبال‌کننده دارد.

رشد 50 درصدی تعداد بازیکنان همستر کامبت در یک هفته

آمار جدید کاربران Hamster Kombat نشان از افزایش 50 درصدی تعداد بازیکنان این بازی نسبت به حدود یک هفته گذشته دارد که در آن زمان توسعه‌دهندگان بازی گفته بودند تعداد بازیکنان از 100 میلیون فراتر رفته است. اگر بخواهیم تصور بهتری نسبت به این آمار داشته باشیم، باید این‌طور بگوییم که از هر پنج کاربر تلگرام، اکنون تقریباً یک نفر درحال انجام این بازی است.

بازیکنان همستر کامبت درحال‌حاضر مشغول گردآوری سکه هستند و امیدوارند که رمزارز این بازی یک روز عرضه شود و سکه‌های آن‌ها به پول تبدیل شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این بازی و نحوه انجام آن پیشنهاد می‌کنیم این راهنمای مفصل را مطالعه کنید.

توکن نات‌کوین نیز به‌لطف موفقیت همستر کامبت ظاهراً رشدی بالغ بر 26 درصدی را در دو هفته گذشته تجربه کرده است و قیمت آن اکنون در صرافی بایننس 0.01989 دلار است.

گفتنی است که با وجود عرضه رمزارز نات‌کوین، تضمینی برای عرضه رمزارز همستر کامبت وجود ندارد و حتی در صورت عرضه این رمزارز نمی‌توان پیش‌بینی کرد که ارزش آن چقدر خواهد بود و آیا واقعاً می‌تواند برای کاربران درآمدزایی به‌همراه داشته باشد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا