اخبار خارجیاسلایدر

تقاضای بسیار بالا برای کادیلاک سلستیک

به گفتهٔ معاون ارشد طراحی جنرال موتورز، ظرافت و شکوه سلستیک خریداران بسیاری را جذب کرده و برنامهٔ چشم‌انداز این برند خیلی خوب عمل کرده است. 

به گزارش دنده 6 – کادیلاک به‌تازگی با معرفی کانسپت خیره‌کنندهٔ سولی، توجهات زیادی را جلب کرده است اما علاوه بر رونمایی از این خودرو در کادیلاک هاوس (ساختمان شیکی در میشیگان که با مجموعه‌ای از آپشن‌های شخصی‌سازی از رنگ‌های بیرونی گرفته تا تودوزی، به‌طور اختصاصی برای سفارش سلستیک در نظر گرفته شده است)، دو سلستیک هم در این رویداد به نمایش درآمده‌اند زیرا کانورتیبل سولی بر اساس این پرچم‌دار فوق لوکس ساخته شده است. در این مراسم، معاون ارشد طراحی جنرال موتورز «مایکل سیمکو» گفته است ظرافت و شکوه سلستیک خریداران بسیاری را جذب کرده است.

البته مقامات کادیلاک در این رابطه اعداد و ارقامی اعلام نکرده‌اند اما می‌دانیم که سلستیک به‌صورت دست‌ساز تولید می‌شود و به گفتهٔ این شرکت، بیش از ۶ خودرو به‌طور هم‌زمان مونتاژ نخواهد شد تا لایه‌های مختلف کنترل کیفیت به‌دقت اجرا شود. این کار همچنین حالت انحصاری و تولید محدود سلستیک را هم تضمین خواهد کرد. وی با اشاره به معرفی و فروش موفقیت‌آمیز سلستیک، گفته است کادیلاک به عقب حرکت نخواهد کرد که این ادعا از مدل‌های جدیدی مثل فیس‌لیفت اسکالید و اسکالید IQ به‌خوبی مشخص است. هردوی این خودروها از فلسفهٔ طراحی مشابهی استفاده می‌کنند و به‌طور قابل‌توجهی از خودروهای قبلی کادیلاک لوکس‌تر هستند.

معاون ارشد کادیلاک «جان راث» نیز از عملکرد کادیلاک ابراز خشنودی کرده و گفته برنامهٔ چشم‌انداز کادیلاک خیلی خوب عمل کرده است. هرچند فروش برند لوکس جنرال موتورز در نیمهٔ نخست امسال اندکی کاهش پیدا کرده اما لیریک به دومین خودروی پرفروش آن تبدیل شده است. همچنین به گفتهٔ این شرکت، در سه‌ماههٔ دوم سال جاری، بیش از نیمی از خریداران خودروهای کادیلاک از خریداران خودروهای رقیب مثل تسلا و لکسوس بوده‌اند. خبرهای خوب باید برای کادیلاک ادامه داشته باشد زیرا این برند به‌زودی محصولات جدید زیادی را به بازار خواهد فرستاد. علاوه بر دو مدل اسکالید مذکور، مدل‌های اوپتیک، ویستیک و فیس‌لیفت CT5 نیز در راه بازار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا