اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

تقاضای بسیار زیاد برای پولستار ۶

پولستار ۶ تا سال ۲۰۲۶ تولید نمی‌شود، اما این بدان معنا نیست که این خودروساز برنامه‌های هیجان انگیزی برای رودستر الکتریکی خود ندارد. در ابتدا، پولستار اعلام کرد که فقط ۵۰۰ نمونه از گرندتورهای روباز را خواهد ساخت، اما به نظر می‌رسد که تصمیم گرفته تا استراتژی خود را تغییر دهد چرا که تقاضا برای ۶ بسیار است.

مدیرعامل این شرکت توماس اینگنلات در مصاحبه اخیر با Autocar تأیید کرد که پولستار ۶ اگر مردم آن را بخواهند روی ۵۰۰ دستگاه متوقف نمی‌شود. اولین نمونه‌های گرندتور برقی به ۵۰۰ دارنده رزرو اولیه تحویل داده می‌شود.

این روند در مقطعی از سال ۲۰۲۶ آغاز خواهد شد و پس از تحویل خودروها به صاحبان جدید، پولستار بر اساس تقاضا به سمت تولید معمولی خواهد رفت.
حداقل روی کاغذ، پولستار ۶ جذاب و چشمگیر است. این رودستر با سقف بر اساس همان پلت فرم برقی ۸۰۰ ولتی ساخته شده است که همچنین زیربنای پولستار ۵ است.

این خودرو از یک پیشرانه دو موتوره بهره می‌برد که برای تولید ۸۸۴ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور مناسب است. این قدرت برای ثبت شتاب صفر تا صد تنها در ۳.۲ ثانیه کافی است. حداکثر سرعت به صورت الکترونیکی به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا