اخبار خارجیاختصاصی دنده 6اسلایدر

تمام اطلاعات در مورد Ford Tourneo / Transit Custom

به لطف مداخلات تیونر Irmscher، فورد ترانزیت سفارشی با بار سنگین جنبه اسپرت خود را نشان می دهد.

به گزارش دنده 6 – کشویی و تنظیم معمولاً متقابل هستند. برای Irmscher اینطور نیست: تیونر Remshalden در وورتمبرگ، فورد ترانزیت سفارشی موفق را به کار می گیرد و یک کیت بدنه گسترده به وسیله نقلیه با حجم بالا می دهد. در جلوی مکعب سفارشی، یک پیش بند یکپارچه یکپارچه جریان هوا را کانال می کند. در طرفین، طاقچه ها کمی کمتر یکپارچه متورم می شوند. انتهای ضخیم آن از یک اسپویلر در بالا بهره می برد که در اطراف شیشه عقب قرار دارد. در زیر، Irmscher Ford Transit Custom فصل غرفه را با یک پیش بند ظریف و دو رنگ می بندد. در صورت تمایل، کل کیت بدنه به لطف پایین آمدن می تواند 30 میلی متر نزدیک تر به جاده بخزد.
همچنین جالب: نکات محصول ما در آمازون

با نوارهای پین یا رالی

گونترام فیالا
ویرایشگر تست محصول
6 جولای 2024
شکاف
Irmscher Ford Transit Custom; ایستاده، مورب در جلو
سفارشی Irmscher Ford Transit
حداقل از نظر بصری، Irmscher Ford Transit Custom برای کارهای حمل و نقل فوری نیز مناسب است. با این حال، از نظر فنی، بدون تغییر باقی می ماند.

عکس: Irmscher

1
2

4
به لطف مداخلات تیونر Irmscher، فورد ترانزیت سفارشی با بار سنگین جنبه اسپرت خود را نشان می دهد.

برای پاک‌کاران، درهای کشویی و تنظیم معمولاً متقابل هستند. برای Irmscher اینطور نیست: تیونر Remshalden در وورتمبرگ، فورد ترانزیت سفارشی موفق را به کار می گیرد و یک کیت بدنه گسترده به وسیله نقلیه با حجم بالا می دهد. در جلوی مکعب سفارشی، یک پیش بند یکپارچه یکپارچه جریان هوا را کانال می کند. در طرفین، طاقچه ها کمی کمتر یکپارچه متورم می شوند. انتهای ضخیم آن از یک اسپویلر در بالا بهره می برد که در اطراف شیشه عقب قرار دارد. در زیر، Irmscher Ford Transit Custom فصل غرفه را با یک پیش بند ظریف و دو رنگ می بندد. در صورت تمایل، کل کیت بدنه به لطف پایین آمدن می تواند 30 میلی متر نزدیک تر به جاده بخزد.

سفارشی FORD TRANSIT بر اساس درخواست مشتری بیشتر شهر جریمه یا آماده برای رالی
کف پاها نیز توجه ایرمشر را به خود جلب کردند. این تیونر امکان انتخاب بین رینگ 19 اینچی اسپرت را در طراحی “Heli Star” ارائه می دهد. از طرف دیگر، او چرخ روستایی‌تر «Cross Star» را ارائه می‌کند که برای Irmscher VW T6.1 Cross نیز موجود است و با لاستیک‌های تمام فصل به خوبی هماهنگ می‌شود. بسته های طراحی اجرایی، فردیت بیشتر را تضمین می کند. فورد ترانزیت سفارشی با پوشاندن آن با یک نوار نازک، آن را شهری جلوه می دهد، در حالی که نوارهای پهن معمولی Irmscher جذابیت رالی بیشتری را به وجود می آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا