اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

تهدیدی برای شاسی‌بلندهای برقی اسپرت از جانب جیپ!

تهدیدی برای بی ام و و ریویان

جیپ واگنیر S، یک شاسی بلند متوسط تمام الکتریکی خواهد بود که در راه عرضه در ایالات متحده در سال ۲۰۲۴ است. این خودرو احتمالاً با چندین شاسی بلند برقی ممتاز مانند BMW iX و Rivian R۱S رقابت خواهد کرد.

به گزارش اتوکار، این شاسی بلند پنج متری ابتدا در ایالات متحده عرضه خواهد شد و پس از آن در بازارهای اروپای فرمان چپ و راست در سال ۲۰۲۵ از جمله بریتانیا عرضه خواهد شد.

پریمیوم‌ترین خودروی جیپ

این نشریه اضافه کرد که برد آن ۳۷۳ مایل خواهد بود که کمی کمتر از برآورد جیپ از ۴۰۰ مایل است. این رقم در چرخه‌های تست EPA و WLTP متفاوت خواهد بود.

Wagoneer S پریمیوم‌ترین خودرو از بین هفت مدل جیپ مانند اونجر، برای بریتانیا خواهد بود. در بین محصولات جدید همچنین یک خودروی الکتریکی جدید که کریستین مونیر، مدیرعامل جیپ، آن را نگاهی به آینده این برند توصیف کرده، عرضه خواهد شد.

واگنیر الکتریکی بر روی پلت‌فرم STLA Large Stellantis سوار خواهد شد. جیپ قول داده که این خودرو، ۶۰۰ اسب بخار قدرت و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۳.۵ ثانیه‌ای، به لطف دو موتور و سیستم چهار چرخ محرک خواهد داشت.

اگر این درست باشد، واگنیر S نسبت به BMW iX شتاب بیشتری می‌گیرد و احتمالاً در رقابت بین Rivian R۱S و تسلا مدل X جای می‌گیرد.
تصاویر مطبوعاتی بدنه‌ای براق با سطح آیرودینامیکی صاف را نشان می‌دهند و تناسبات آن حس راحتی و لوکس بودن را به نمایش می‌گذارد، که نشان می‌دهد حتی ممکن است جایگزینی الکتریکی برای رنجروور اسپرت باشد.

در اوایل سال جاری، استلانتیس Wagoneer S را در کنفرانسی در لاس وگاس برای نمایندگی‌ها به نمایش گذاشت. برخی از فروشندگان سابق آنقدر تحت تأثیر این مدل قرار گرفتند که مصمم شدند دوباره وارد تجارت با این برند شوند.

یکی از فروشندگان تخمین زد که Wagoneer S می‌تواند عملکردی را که در گرند چروکی ترک هاوک ۷۰۷ اسب بخاری مشاهده می‌شود، ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا