اخباراسلایدشو

تولید انبوه هایما اس ۷ پرو ایران خودرو

بلاخره قرار است تولید انبوه نسخه بهبود یافته هایما اس ۷ پلاس، با نام هایما اس ۷ پرو از پاییز امسال آغاز شود؛ هایما اس ۷ پرو چه تغییراتی به نسبت نسل قبل خود خواهد داشت؟

با گزارش دنده 6 ، شرکت ایران خودرو با انتشار بیانیه‌ای، رسما خبر تولید هایما اس ۷ پرو را اعلام کرد. در متن این بیانیه آمده است که تولید انبوه خودرو جدید هایما اس ۷ پرو، از پاییز امسال آغاز خواهد شد. هایما S7 Pro نسخه بهبود یافته هایما اس ۷ توربو محسوب می‌شود که علاوه بر امکانات رفاهی بیشتر، قرار است در زمینه کیفیت ساخت و کاهش مصرف سوخت هم بهبودهایی داشته باشد.

اولین تغییری که در تولید هایما اس ۷ پرو لحاظ گردیده، تعویض گیربکس پیشین این خودرو با گیربکس جدید DAE است، این گیربکس از نوع 6 دنده اتومات بوده که از قابلیت تیپترونیک (امکان تعویض دنده به صورت دستی) پشتیبانی می‌کند، همچنین کامپیتور سفری خودرو (یکپارچه با کلاستر دیجیتال) به سیستم هشدار تعویض دنده (GSI) مهجز شده است. مورد بعدی اضافه شدن ترمز پارک برقی به خودرو است و دیگر خبری از اهرم کلاسیک ترمز دستی نیست. صندلی‌های جلو خودرو هم برای افزایش رفاه سرنشینان برقی شده‌اند، این صندلی‌ها اکنون در 4 جهت به صورت برقی تنظیم می‌شوند.

تولید هایما اس 7 پرو

بیژن زاهدی‌فر، مدیر عامل خراسان ایران‌خودرو، در باره تغییرات و بهبودهای هایما اس 7 پرو گفت: هایما S7 پرو در حال حاضر در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و با بهره‌گیری از پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با تکنولوژی پاشش مستقیم (GDI)، توان تولیدی ۱۸۸ اسب بخار و گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر را دارد. این ویژگی‌ها به افزایش ۱۰ درصدی توان و ۱۸ درصدی گشتاور نسبت به مدل قبلی منجر شده و در نتیجه مصرف سوخت این خودرو نیز به میزان هفت درصد کاهش یافته است.

تولید هایما اس 7 پرو

از جمله آپشن‌هایی که ایران خودرو برای این خودرو در نظر گرفته می‌‌توان به سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، سیستم کمک ترمز (BAS)، سیستم توزیع متعادل نیروی ترمز (EBD)، سیستم کمک در سربالایی (HSA)، سیستم کنترل پایداری الکتریکی (ESP)، ایزوفیکس صندلی، صندلی راننده و سرنشین برقی به همراه گرم‌کن، سیستم کنترل کشش (TCS)، آینه‌های جانبی برقی تاشونده گرمکن‌دار، شیشه عقب دودی، دوربین 360 درجه AHD، سنسور دنده عقب، سنسور پایش فشار باد تایرها (TPMS)، قفل مرکزی، سیستم قطع خودکار سوخت ،باز شدن خودکار قفل درب‌ها هنگام تصادف، ایموبیلایزر، سیستم ورود بدون کلید به همراه استارت دکمه‌ای، کامپیوتر سفری (نمایشگر پیمایش خودرو و مصرف سوخت)، برف پاک کن شیشه عقب، سنسور نور و باران و… اشاره کرد.

تولید هایما اس 7 پرو

تولید هایما اس 7 پرو جان تازه‌ای به بازار فروش محصولات SUV ایران خودرو خواهد داد، چرا که در این رده قیمتی محصولات جدید مونتاژی زیادی راهی بازار شده‌ بودند و هایما S7 Plus توانایی رقابت خود را از دست داده بود. ایران خودرو با هدف حفظ بازار فروش محصولات خود، هر ساله به دنبال تقویت سبد محصولاتش است و تولید هایما اس 7 پرو هم گامی در این زمینه محسوب می‌شود.

ایران خودرو خراسان مسئولیت تولید انبوه این خودرو را بر دوش گرفته و ورود این خودرو به بازار، به معنای آغاز یک فصل جدید در صنعت خودروساری کشور است. با توجه به تغییرات اعمال شده بر روی Haima S7 Pro، انتظار می‌رود این خودرو در بازار داخلی بتواند به خوبی بدرخشد.

زاهدی فر در ادامه سخنان خود بیان کرد که تولید انبوه هایما اس ۷ پرو، گامی رو به جلو از سوی ایران خودرو است، تا این شرکت بتواند نیازهای مشتریان را به خوبی پاسخگو باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا