اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

تولید فراتر از انتظار تسلا مدل 3 جدید در چین

راه اندازی سریع خط تولید در چین

به نظر می‌رسد با وجود هزاران خودرو که بخش صادراتی این سایت را تشکیل می‌دهند، تولید تسلا مدل ۳ فیس لیفت شده در گیگافکتوری شانگهای در حال راه‌اندازی است.

کارخانه چینی تسلا در حال حاضر، تنها کارخانه تولید کننده مدل ۳ جدید است که در اوایل ماه جاری در چندین بازار در اروپا، آسیا و خاورمیانه عرضه شد. به نظر می‌رسد که تولید تسلا مدل ۳ فیس لیفت در این کارخانه بدون مشکل پیش می‌رود.

درس عبرتی از مشکلات پیشین

تصاویر پهپادی نشان می‌دهد که پلت فرم تسلا در بندر Nankang شانگهای دارای تعداد زیادی سدان تسلا مدل ۳ فیس لیفت شده است. با فرض اینکه تمام وسایل نقلیه موجود در این قسمت مدل ۳ فیس لیفت شده باشند، ما حدس می‌زنیم که بیش از ۳۰۰۰ خودرو در این کارخانه وجود داشته باشد.

از زمانی که وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) مدل ۳ جدید تسلا را تایید کرده، کارخانه ظرفیت تولید خود را افزایش داده است. اولین تحویل مدل ۳ جدید به مشتریان اروپایی خواهد بود.

طبق وب سایت‌های محلی این شرکت در چندین کشور منطقه، انتظار می‌رود تحویل تسلا مدل ۳ فیس لیفت شده از ماه آینده در اروپا آغاز شود. به گفته منابع WuWa، اگرچه ممکن است تحویل در چین تا اوایل سال آینده آغاز نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا