اخبار خارجیاسلایدر

تویوتا سوپرا منهارت از یک پورشه 911 قدرتمندتر است

این خودرو به توربوشارژر، رادیاتور و کیت اگزوز تازه‌ای مجهز شده است که عملکردش را بهبود می‌بخشد.

به گزارش دنده 6 – بسیاری از دنبال‌کننده‌های پدال، تیونینگ منهارت را به تقویت مدل‌خهای مختلف بی‌ام‌و و نهایتا آئودی می‌شناسند که با تکیه‌بر رنگ بدنه سیاه براق و خطوط طلایی، محصولاتش را به جهان معرفی می‌کند.از آنجا که این تصویر زیاد تکراری شده بود، منهارت تصمیم گرفت خودروی تازه‌ای را تقویت کند که هم با بی‌ام‌و Z4 اشتراکات زیادی دارد و هم یکی از محبوب‌های کوپه‌های اسپرت بازار به شمار می‌رود و می‌تواند شانس فروش این محصول را افزایش دهد.

خودروی موردبحث چیزی نیست جز تویوتا GR سوپرا. از آنجا آخرین نسل این خودرو از همان موتور ۳ لیتری ۶ سیلندر بی‌ام‌و B58 استفاده می‌کند، شرکت منهارت با زیروبم آن آشنایی کامل دارد. این مجموعه با استفاده از کیت رادیاتور آلومینیومی جدید و خروجی‌های قدرتمند از جنس فیبرکربن موفق شده تا قدرت پیشرانه را از ۳۶۰ به ۵۵۰ اسب بخار برساند. بهره‌وری سوپرای منهارت از ECU بازتنظیم شده باعث می‌شود موتور توانمند این کوپه توان تولید ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور را داشته باشد.

گاز خروجی موتور هم از طریق مجموعه اگزوز تازه از جنس فولاد ضدزنگ خارج می‌شود و صدایی جذاب را تولید می‌کند. منهارت به خریدارانش اجازه می‌دهد تا با تکیه‌بر سیستم کنترل سوپاپ صدای جذاب این خودرو را دستکاری کنند و تجربه متفاوت‌تری را داشته باشند.

به‌جز بخش‌های داخلی، برند منهارت خود بدنه اصلی را به رنگ سفید مزین کرده است. یک خط سیاه و سرخ و دو خط سیاه بالای گلگیرهای جانبی هم نمایی اسپرت‌تر را برای سوپرا منهارت ایجاد می‌کند. آینه‌بغل‌ها از جنس فیبرکربن تهیه شده‌اند و بخش زیرین آن‌ها هم برای هماهنگی بیشتر، به رنگ سرخ مزین شده است. از دیگر تغییرات بدنه اصلی می‌توان به اسپویلر تازه، اسپلیتر و دیفیوزر فیبرکربنی و گلگیرهای جانبی جدید اشاره کرد که با طراحی سوپرا هماهنگی کاملی دارند و چهره آن را از هر جهت، تعالی بخشیده‌اند. نظر شما درباره این خودروی اسپرت چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا