اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

تیزر آخرین مدل آئودی R8 محبوب منتشر شد

آئودی در پیج اینستاگرام خود تیزری با نوشته “یک چیز خاص برنامه ریزی شده” را منتشر کرده است. به گفته این خودروساز، “این آخرین مدل R۸ است.”

تصاویر منتشر شده، R۸ را در استتار نشان می‌دهند که دارای الگویی از مستطیل‌های قرمز، سیاه و نقره‌ای است. یک بال کوچک با مارک Audi-Sport در پشت قرار دارد. با توجه به آنچه این خودروساز نشان می‌دهد، این مدل تفاوت قابل توجهی با نسخه موجود این ابرخودرو ندارد.
آئودی در مورد بازنشستگی R۸ برای سال ۲۰۲۴ در ایالات متحده چیزی را پنهان نمی‌کند. حتی آئودی R۸ GT با قیمت ۲۵۱۳۹۵ دلار را ساخت که این برند تصمیم گرفت تنها ۱۵۰ دستگاه از آن را وارد ایالات متحده کند.

این پست اینستاگرام نشان می‌دهد که ممکن است چند مدل انحصاری‌تر وجود داشته باشد. اگرچه هنوز جزئیات خاصی در دسترس نیست.

آینده R۸ بسیار نامشخص است. شایعاتی در مورد ساخت نسخه الکتریکی آئودی وجود دارد. با این حال، مدل جدید ممکن است ظاهری کاملاً متفاوت داشته باشد. این خودرو می‌تواند در آینده پلتفرمی را با جایگزین EV ۷۱۸ Boxster به اشتراک بگذارد.

برخلاف نسل‌های قبلی R۸، لامبورگینی قصد دارد جانشین هوراکان را بدون هیچ ارتباطی با همتای آئودی بسازد. لامبو به قدری از اوروس درآمد کسب می‌کند که مجبور نیست قطعات این ابرخودروی آینده را با خودروساز آلمانی به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا