اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

تیونینگ جذاب برابوس به رنجروور رسید

ما عموماً برابوس را تیونر خودروهای مرسدس‌بنز می‌دانیم، اما این شرکت تخصص خود را در مدل‌های دیگر خودروسازان هم به کار می‌گیرد. به عنوان مثال، برابوس این بار به سراغ لندروور رنجروور رفته و این پروژه را، Brabus ۶۰۰ Land Rover Range Rover نامیده است. این پروژه در نمایشگاه پبل بیچ رونمایی خواهد شد.

تلفیق قدرت آلمانی و انگلیسی، در قوای محرکه

برابوس ارتقاء عملکرد PowerXtra ۶۰۰ خود را در رنجروور P۵۳۰ اعمال می‌کند. این موتور ۴.۴ لیتری V۸ توئین توربو، قدرت را از ۵۲۳ اسب بخار و ۷۴۹ نیوتون‌متر گشتاور به ۵۹۱ اسب بخار و ۹۰۰ نیوتون‌متر گشتاور افزایش می‌دهد. این تیونینگ به SUV اجازه می‌دهد تا در ۴.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. حداکثر سرعت به صورت الکترونیکی به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

تغییرات ظاهری جذاب، برای رنجروور با شکوه

برابوس، کیت بدنه‌ای با نمای جلوی جدید و ورودی‌ هوای بزرگ‌تر، اسپویلر بزرگ‌تر روی سقف، و سپر عقب اصلاح‌شده و پایین‌تر روی این خودرو نصب کرده است. خریداران می‌توانند انتخاب کنند که عناصر فیبرکربنی را اضافه کنند. چهار اگزوز دارای روکش کربن-تیتانیوم در دیفیوزر خودرو دیده می‌شوند.

این شاسی بلند بر روی رینگ‌های ۲۰ پره فورج کاری شده مونوبلاک ZV، با قطر ۲۴ اینچ سوار می‌شود. برابوس همچنین ماژول SportXtra خود را ارائه می‌دهد که سیستم تعلیق خودرو را تا ۰.۸ اینچ پایین می‌آورد. کالیپرهای ترمز به رنگ سبز پسته‌ای هستند که نشان می‌دهد چه انتظاراتی باید از کابین داشته باشیم.

با ورود به کابین خودرو، چرم سبز روشن خودنمایی می‌کند که کل فضای داخلی، از جمله صندلی‌ها، داشبورد، فرمان و حتی فضای بار عقب را پوشانده است. رنگ مشکی هم تضاد جذابی را ایجاد می‌کند. رنجروور تیونینگ شده توسط برابوس، با فضای داخلی سبز نعنایی خود، تقریباً معادل ۴۲۴ هزار دلار قیمت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا