اخباراخبار خارجیاسلایدربررسیدسته‌بندی نشده

تیونینگ یک ون مرسدس بنز توسط منهارت!

ما عادت کرده‌ایم که برخی از خلاقیت‌های وحشی را از منهارت ببینیم، اما این مرسدس بنز کلاس V سفارشی یکی از آنها نیست. به منهارت V ۳۵۰ سلام کنید، یک مینی ون هفت نفره که با کیت بدنه جدید و سیستم تعلیق پایین‌تر.

منهارت به طور خاص با این V کلاس چه می‌کند؟ ابتدا متوجه زیبایی AMG در بیرون خواهید شد. این زیبایی به دلیل کیت بدنه TopCar Design است که شامل ورودی‌های هوای بزرگ در گوشه است. به نظر می‌رسد که از تیم AMG وام گرفته شده، اما جزئیات کوچک زیادی وجود دارد که به تغییر شکل می‌انجامد. کاپوت خودرو جدید است.

با حرکت به سمت عقب، امتداد گلگیرها و تجهیزات جانبی را خواهید دید که حالت تهاجمی‌تری به این ون می‌دهد. یک دیفیوزر به‌روزرسانی شده وجود دارد و با تم AMG می‌توانید اگزوزهای چهارگانه را در خروجی عقب پیدا کنید. از آنجایی که ما در مورد منهارت صحبت می‌کنیم، همه افزودنی‌ها از فیبر کربن ساخته شده‌اند.

ممکن است کسی فکر کند که ارتقاهای زیبایی شناختی برای یک مینی ون سفارشی کافی است، اما تغییرات فنی نیز در این پروژه وجود دارد. این خودرو روی رینگ‌های ۲۰ اینچی چند پره سوار می‌شود و قدرت  بیشتری به آن‌ها منتقل می‌شود.

منهارت ارتقایی برای موتور دیزلی معمولی تویین توربوشارژ در نظر گرفته که خروجی آن را به ۲۸۰ اسب بخار قدرت و ۵۸۴ نیوتون متر گشتاور می‌رساند. منهارت به قیمت چنین ارتقایی اشاره نمی‌کند، اما در دنیایی پر از SUV های تزئین شده، ما فقط خوشحالیم که یک ون را در دنیای پس از فروش داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا