اخباراخبار خارجی

ثبت رکورد فوق العاده هوندا s2000 در پیست نوربورگ رینگ

در حالی که هوندا دو مدل با پرفورمنس بالا به نام‌ها سیویک تیپ آر و NSX در مجموعه خود دارد، تنوع آن‌ها بسیار کم به نظر می‌رسد، مخصوصاً اگر این نکته را در نظر بگیرید که این برند ژاپنی در اوایل قرن بیست و یکم میلادی چه مدل‌هایی را در خط تولید داشت.

از نسل اول NSX تا سیویک تیپ آر، اینتگرا تیپ آر و بدون شک، S2000، هوندا همواره یکی از بهترین تولیدکنندگان خودروهای های‌پرفورمنس بوده است. حال، در سال 2017، زمان آن فرا رسیده است که ببینیم S2000 قدیمی هوندا، در پیست نوربورگ رینگ چه حرف‌هایی برای گفتن دارد.

ماه پیش، یک گروه فیلم ساز که کانال معروف OneLapHeroesرا در یوتیوب مدیریت می‌کنند، یک دستگاه هوندا S20000 را به پیست نمادین جهنم سبز برده و زمان شگفت انگیز یک دور از پل تا Gantryرا در 7 دقیقه و 59 ثانیه را با آن ثبت کرده‌اند. این عدد را برای دور کامل پیست حساب کنید، زمان 8 دقیقه و 35 ثانیه به دست می‌آید، که برای خودرویی که سال 1999 تولید شده، بسیار فوق العاده است. این زمان به 8 دقیقه و 39 ثانیه‌ای که توسط تیم اسپرت اتو در سال 2000 ثبت شده بود هم بسیار نزدیک است.

خودرویی که در این برنامه مورد استفاده قرار گرفته، تقریباً دست نخورده بوده است. در حالی که موتور و ECU آن دستکاری نشده است، مواردی که به این خودروی روباز دیفرانسیل عقب اضافه شده‌اند شامل دسته موتور و دسته گیربکس جدید، کمک فنرهای D2، لنت ترمزهای فرودو، فلایویل سبک، کلاج Stage 2 و دو جفت تایر کومهو V70A می‌شود. چند تغییر آیرودینامیکی نیز در این خودرو اعمال شده که تأثیرآن‌ها روی داون فورس، به احتمال زیاد قابل چشم پوشی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا