اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

ثبت نشان جدید برای لامبورگینی هوراکان

لامبورگینی هوراکان ممکن است قبل از پایان تولید، یک نسخه دیگر نیز دریافت کند. پرونده‌های اخیر علامت تجاری در اروپا که توسط CarBuzz.com کشف شده، نشان می‌دهد که این شرکت نام “هوراکان STJ” را رزرو کرده است. این پرونده‌ها همچنین لوگویی را نشان می‌دهد که می‌تواند نشان دهنده این نوع جدید هوراکان باشد که قبلا ناشناخته بود.

این شرکت در ماه می ۲۰۲۳ اعلام کرد که هوراکان به فروش رسیده و تولید باقیمانده در سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد. بنابراین اگر STJ واقعی است، انتظار تعداد زیادی از این مدل را نداشته باشید.

طراحی لوگوی STJ در پتنت، شبیه به نشان SVJ است که برای اونتادور استفاده می‌شود. هوراکان STJ می‌تواند بین STO و خودروی مسابقه‌ای GT۳ قرار بگیرد و عملکردی فقط در پیست را ارائه دهد. STO دارای یک پیشرانه V۱۰ تنفس طبیعی ۶۳۰ اسب بخاری است که می‌تواند این ابرخودرو را در ۳.۰ ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برساند. STJ احتمالاً به آن مشخصات پیشرانه پایبند خواهد بود.

STJ احتمالاً آخرین نمونه از نوع خود خواهد بود. لامبورگینی یک دهه پیش هوراکان را روانه بازار کرد و این برند ایتالیایی در حال آماده سازی جایگزین آن برای اولین بار در سال ۲۰۲۴ است. جانشین هوراکان مطمئناً دارای یک موتور کوچکتر، به احتمال زیاد یک V۸ توربوشارژ دوقلو و فناوری پلاگین هیبریدی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا