اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

جانشین لافراری در حال تست شکار شد

آزمایش یک ابرخودروی جدید

در طول سال‌ها، آموخته‌ایم که بهتر است ظاهر خودرو را بر اساس عکس‌های جاسوسی قضاوت نکنیم. نمونه‌های اولیه از تمام قطعات تولیدی تا زمانی که به پایان مرحله آزمایش نزدیک‌تر می‌شوند، استفاده نمی‌کنند. این موضوع در مورد نمونه اولیه هایپرکار فراری صدق می‌کند؛ چرا که دارای برخی اجزای موقت از جمله چراغ‌های عقب چهارگانه SF۹۰ است.

پوشش استتاری و نوار عجیب و غریب نمی‌تواند بسته آیرودینامیک وحشی این هایپرکار، از جمله بال عقب غول پیکر را به طور کامل پنهان کند. ورودی‌های هوای بزرگی در جلو و عقب وجود دارد. دریچه‌های هوای جانبی با اندازه سخاوتمندانه‌ای برای بهبود جریان هوا طراحی شده است.

احتمالاً دوربین دید عقب که در بالای چراغ ترمز سوم قرار دارد نیز به تولید نخواهد رسید. اما دیفیوزر عظیم عقب، مانند اسپلیتر جلویی بزرگ، ظاهری ترسناک به این هایپرکار می‌بخشد.

برش‌های سقف نشان می‌دهد که جواهر تاج مارانلو با نام «F۲۵۰»، دارای درهای پروانه‌ای شکل است. ما نمی‌دانیم که آیا هنوز هم یک شیشه عقب وجود خواهد داشت که در کل قسمت عقب وجود دارد یا خیر. حتی اگر یکی وجود داشته باشد، ما فکر می‌کنیم که دید رو به عقب توسط آن بال بزرگ به شدت مختل خواهد شد.

یک فراری با پیشرانه V6!

تا به حال، احتمالاً از خود پرسیده‌اید که این برچسب‌ها برای چیست. به نظر می‌رسد که در خودروی در حال آزمایش سخت افزار خاصی نصب است؛ در حالی که مثلث زرد با آرم رعد و برق سیاه نشان می‌دهد که جایگزین لافراری یک هیبریدی خواهد بود. برای اولین بار از زمان F۴۰، تصور می‌شود که پرچمدار فراری موتور V۱۲ را از بین می‌برد.
فراری حتی می‌تواند با استفاده از یک پیشرانه V۶ تعداد سیلندرها را به نصف کاهش دهد. واحد ۳.۰ لیتری نصب شده در وسط با یک جفت توربوشارژر که ریشه در ۲۹۶ GTB و خودروی مسابقه‌ای GT۳ دارد، همراه است. مشخص نیست که آیا این پیشرانه دارای قابلیت‌های پلاگین خواهد بود یا یک سیستم هیبریدی خود شارژ مانند LaFerrari خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا