اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

جانشین هوراکان در خیابان‌ها دیده شد

نسل جدید بچه لامبو در راه است!

لامبورگینی هوراکان هم متنظر جانشین خلف خود است. “بچه لامبو” که در جاده‌های پر پیچ و خم و دوست داشتنی گرفتار شده است، در قسمت اول کلیپ‌های پخش شده به طرز وحشتناکی ساکت است. به این دلیل که ابرخودروی جدید لامبورگینی مانند برادر بزرگ‌ترش، روئلتو، یک پلاگین هیبریدی خواهد بود.

پایان V10!

هیجان انگیزترین قسمت ویدیو در دقیقه ۱:۱۴ است که راننده موتور احتراق داخلی را روشن می‌کند. همانطور که انتظار می‌رفت، متأسفانه از V۱۰ تنفس طبیعی استفاده شده در هوراکان و آئودی R۸ خبری نیست. بر اساس گزارش‌های اخیر، در عوض، احتمالاً یک موتور کوچک‌تر، مانند V۸ تویین توربو زیر پوسته این لامبورگینی قرار بگیرد.

شایعات حاکی از آن است که توربوشارژرها تا دور ۷۰۰۰ دور در دقیقه حرکت نمی‌کنند، بنابراین در بیشتر قسمت‌های تجربه رانندگی، مانند یک موتور تنفس طبیعی عمل می‌کند. خط قرمز ظاهراً در ۱۰۰۰۰ دور در دقیقه است.

به‌عنوان نشانه‌ای از چیزهایی که در میان مقررات سخت‌گیرانه‌ انتشار گازهای گلخانه‌ای پیش می‌آیند، به نظر می‌رسد که نمونه اولیه بیشتر به موتورهای الکتریکی متکی است تا یک پیشرانه احتراق داخلی.
لامبورگینی در مورد سوپراسپرت جدید خود سخت‌گیرانه صحبت می‌کند، اما زمانی که رووئلتو معرفی شد، گفت که گیربکس جدید هشت سرعته و دوکلاچه نیز در جانشین هوراکان نصب خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا