اخباراخبار خارجیاسلایدرفناوری و تکنولوژی

جت مافوق صوت با سرعت 2100 کیلومتر در ساعت

جت مافوق صوت توسط شرکتی به نام “بوم” ساخته شده است، و می توان گفت که آنها یک چیز برای نام های تاکیدی دارند زیرا موتوری که آن را نیرو می دهد “Symphony” نام دارد.

ویژگی اصلی موتور نسبت عملکرد به آلایندگی است.
این جت قادر است با سرعت 1.7 ماخ پرواز کند و 6000 کیلومتر را طی کند.این بدان معناست که از نظر تئوری می تواند از شهر نیویورک به اروپا و بر انگار با یک تانک پرواز کند.برای ثبت، 1.7 ماخ به این معنی است که سرعت آن 2100 کیلومتر در ساعت است.بوم می گوید که جت Overture به طور متوسط 80 درصد کارآمدتر از هواپیمای معمولی شماست.پرواز همیشه سریعتر از رانندگی بوده است.و اکنون انرژی کمتری نیز دارد.هدف ترکیب کارایی، سرعت و راحتی است.فوق العاده سریع و فوق العاده سبز است، و جت Overture نیز فوق العاده نرم و روان است.

فضای داخلی جت مافوق صوت
جادار، شیک و راحت است – حتی در حالت اقتصادی.بوم در حال برنامه ریزی برای ساخت دو نسخه متفاوت به ترتیب با 65 و 88 صندلی (بدون احتساب خدمه) است.به گفته این شرکت، این جت می تواند تا 500 مسیر مختلف را پوشش دهد.

برنامه برای ساخت حداقل 1000 هواپیما در مجموع است.در حال حاضر Boom Overture در حال طراحی است و انتظار می رود در سال 2024 تولید شود.اولین پرواز برای سال 2027 برنامه ریزی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا