اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

جدیدترین تغییرات نویتک روی فراری 812 سوپرفست

نویتک دست از سر فراری 812 بر نمی‌دارد!

نویتک سه ابرخودروی منحصر به فرد از فراری ۸۱۲ سوپرفست ساخته است. این فراری‌ها دارای بدنه عریض‌تر و پیشرانه ارتقا یافته‌ای هستند که قدرت بیشتری را تولید می‌کنند.

فراری ۸۱۲ سوپرفست N-Largo S توسط Novitec، دارای موتور ۶.۵ لیتری V۱۲ تنفس طبیعی این برند است. نویتک، سیستم الکترونیکی و نرم افزار موتور را اصلاح کرد و خروجی را به ۸۲۸ اسب بخار و ۷۵۱ نیوتن متر گشتاور افزایش داد.

قدرتی بیشتر از حالت استاندارد

فراری ۸۱۲ استاندارد، ۷۸۹ اسب بخار قدرت و ۷۱۸ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند. افزایش خروجی، این کوپه را در ۲.۸ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رساند. نویتک حداکثر سرعت را به ۳۴۵ کیلومتر بر ساعت افزایش می‌دهد.
این موتور از طریق یک اگزوز جدید نویتک با عملکرد بالا، بدون سوپاپ‌های پروانه‌ای کنترل شده فعال تنفس می‌کند.

فراری ۸۱۲ سوپرفست N-Largo S روی رینگ‌های ۲۱ اینچی جلو و ۲۲ اینچی عقب که توسط Vossen ساخته شده‌اند، می‌ایستد.

فنرهای اسپرت سفارشی، ارتفاع سواری فراری را حدود ۱.۴ اینچ (۳۵ میلی متر) کاهش می‌دهند، اگرچه یک سیستم بالابر جلوی سفارشی می‌تواند به صورت هیدرولیکی ارتفاع این قسمت را حدود ۱.۶ اینچ (۴۰ میلی متر) افزایش می‌دهد.

نویتک همچنین استایل فراری را به روز کرده است. N-Largo S دارای یک نمای جلوی جدید است که به گلگیرهای جلویی پهن‌تر مجهز بوده و نیروی رو به پایین محور جلو را بیشتر می‌کند.

تیونر همچنین گلگیرهای عقب را بزرگتر کرده و ۵.۵۲ اینچ (۱۴ سانتی متر) به عرض کلی آن اضافه کرد. پنل‌های کربنی جدید، دیفیوزر جدید عقب و اسپویلر یکپارچه به بهبود بیشتر آیرودینامیک خودرو کمک می‌کنند.

Novitec تنها سه نمونه از فراری جدید خود خواهد ساخت و همه آنها را قبلاً فروخته است. هر مالک به طور انحصاری کابین خودروی خود را از بین موارد گسترده‌ای از مواد و روکش‌ها، از جمله چرم و آلکانترا، شخصی سازی می‌کند.

N-Largo S قدرتمندترین فراری نیست که نویتک اخیراً به بازار عرضه کرده است. ماه گذشته، این تیونر از نسخه ۸۱۲ Competizione پرده برداری کرد که قدرت را به ۸۵۴ اسب بخار افزایش داد و در عین حال یک اگزوز با روکش طلا را اضافه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا