اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

جدیدترین کانسپت کرایسلر رونمایی شد

کرایسلر ایرفلو اکنون مرده و هالسیون اینجاست. در حالی که Airflow این احساس را داشت که می‌تواند یک خودروی تولیدی باشد، Halcyon قطعاً یک کانسپت تماما الکتریکی است. کرایسلر هیچ اشاره‌ای به پیشرانه‌ها، عملکرد یا تخمین محدوده ارائه نمی‌کند، اما اشاره می‌کند که این خودرو بر اساس یک پلتفرم واقعی است.

The front view of a silver concept car.

کرایسلر هالسیون بسیار پایین است و دماغه آن فقط چهار اینچ از زمین فاصله دارد. درهای جلو و عقب کاملاً ۹۰ درجه باز می‌شوند و فضای داخلی جادار و عاری از ستون B را نشان می‌دهند. برای آسان‌تر کردن ورود، پانل‌های سقف به سبک گالوینگ باز می‌شوند. در عقب یک صندوق عقب ساده قرار دارد که در زیر شیشه صاف عقب پنهان شده است.


در زیر پوست خودرو، پلتفرم استلانتیس STLA Large قرار دارد. این همان پلتفرمی است که داج چارجر دیتونا EV از آن استفاده خواهد کرد. کرایسلر بیان می‌کند که Halcyon از معماری ۸۰۰ ولتی استفاده می‌کند. بدنه خودرو دارای بسیاری از ترفندهای آیرودینامیکی است.


به گفته کرایسلر، Halcyon دارای قابلیت رانندگی خودران سطح ۴ است که می‌تواند فرمان و پدال‌ها را به طور کامل جمع کند و به راننده اجازه می‌دهد تا به سادگی یک مسافر برای سفر باشد. علاوه بر سیستم خودران، هالسیون از هوش مصنوعی نیز استفاده می‌کند. در هنگام ورود به خودرو، اسکنرهای بیومتریک شما را می‌شناسند و همه چیز را همانطور که دوست دارید تنظیم می‌کند.


هیچ نشانه‌ای از اینکه کرایسلر، هالسیون را به هر شکلی که در اینجا دیده می‌شود تولید کند، وجود ندارد. اما این یک گام دیگر برای این شرکت است که اولین خودروی برقی خود را در سال ۲۰۲۵ عرضه کرده و تا سال ۲۰۲۸ به یک برند تمام الکتریکی تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا