اخبار خارجیاسلایدشو

جنسیس GV80 کوپه 2025 معرفی شد!

شرکت جنسیس کره اعلام کرد قیمت شاسی‌بلند لوکس GV80 کوپه ۲۰۲۵ از حدود ۸۱ هزار دلار شروع می‌شود.

به گزارش دنده 6 – GV80 جزو مطلوب‌ترین شاسی بلندهای لوکس بازار است که چندی پیش نسخه کوپه آن نیز به منظور کسب سهم بیشتر از این کلاس رقابتی معرفی شد. این خودرو از استایل متمایز در بخش عقب، کابینی ارتقا یافته و برخی تریم های بهتر بدنه سود می‌برد و حالا کره‌ای‌ها اعلام کرده‌اند برای خرید این خودرو باید حداقل ۸۱ هزار دلار پرداخت کرد.
با توجه به این قیمت می‌توان گفت جنسیس GV80 کوپه به ویژه با فضای بار محدودتر خود گزینه‌ای ارزان‌قیمت و مطلوب به شمار نمی‌رود. برای مقایسه باید گفت قیمت نسخه استاندارد GV80 مدل ۲۰۲۵ از حدود ۶۰ هزار دلار شروع می‌شود و بنابراین مدل کوپه در مقایسه با نسخه استاندارد مجهز به پیشرانه ۴ سیلندر ۲۲ هزار دلار گران‌تر است. قیمت مدل ۶ سیلندر GV80 استاندارد هم از ۷۵ هزار دلار شروع می‌شود و نسخه کوپه بازهم ۶ هزار دلار گران‌تر خواهد بود.

زمانی که قیمت برخی شاسی بلندهای کوپه دیگر را بررسی کنید هضم قیمت GV80 کوپه سخت‌تر هم خواهد شد. آئودی Q8 پایه حدود ۷۵ هزار دلار قیمت دارد درحالی‌که بهای بی ام و X6 از حدود ۷۶ هزار دلار شروع می‌شود. فقط مرسدس بنز GLE کوپه و پورشه کاین کوپه هستند که با قیمت‌های ۹۱ و ۹۲ هزار دلاری خود گران‌تر از محصول جنسیس خواهند بود. البته باید دانست GLE فقط در نسخه AMG عرضه شده و کمی قدرت بیشتری دارد. در جدول زیر می‌توانیم قیمت دقیق این خودروها را مشاهده کنیم:البته یک نکته بدیهی وجود دارد و آن اینکه GV80 کوپه قوی‌تر از آئودی و بی ام و است و از همه خودروهای ذکر شده تجهیزات بیشتری را ارائه می‌کند. پیشرانه استاندارد این شاسی‌بلند کوپه در آمریکا از نوع ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری توئین توربو با ۳۷۵ اسب بخار قدرت بوده و درعین‌حال نمایشگر لمسی بزرگ ۲۷ اینچی را نیز ارائه می‌کند. اگر خواهان چنین قدرتی در رقبای آلمانی باشید باید مدل‌های گران‌تر S و M را انتخاب کنید.

از دیگر تجهیزات استاندارد این خودرو می‌توان به سیستم تعلیق تطبیقی الکترونیکی با عملکرد پیش‌نمایش جاده، دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی، رینگ‌های ۲۰ اینچی و تجهیزات ایمنی متنوع از جمله حفظ خودرو بین خطوط و کروز کنترل تطبیقی اشاره کرد. نکته دیگر اینکه نسخه قوی‌تری از GV80 کوپه نیز وجود دارد که به پیشرانه ۳.۵ لیتری با سوپرشارژر الکتریکی مجهز است و ۴۰۹ اسب بخار قدرت دارد. این مدل با ترمزهای بزرگ‌تر، رینگ‌های ۲۲ اینچی، ۴ خروجی اگزوز و تریم فیبر کربن عرضه می‌شود و قیمتش به ۸۷ هزار دلار می‌رسد. در پایان باید گفت جنسیس GV80 کوپه ۲۰۲۵ از تابستان سال جاری میلادی راهی نمایندگی‌ها می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا