اخبار خارجیاسلایدشو

جوانان آمریکایی هنوز هم به خرید خودروهای چینی علاقه دارند

گویا افزایش تعرفه ۱۰۰ درصدی روی این محصولات، علاقه عمومی را از آن‌ها دور نکرده است.

به گزارش دنده 6 – هر چند مشتریان آمریکایی هم‌اکنون توانایی خرید خودروهای برقی چینی را ندارند اما تحقیقاتی روی علاقه آن‌ها به خرید این محصولات انجام شده است که نشان می‌دهد افراد زیر ۴۰ سال به انجام این خرید علاقه‌مندند. ظاهرا رقم بالایی ۷۶ درصدی از جوانان آمریکایی احتمال خرید یک خودروی برقی چینی را در سر می‌پرورانند.

مجموعه «اتوپاسیفیک» این تحقیق را میان ۸۰۰ شرکت‌کننده از سنین ۱۸ تا ۸۰ سال برگزار کرده است تا به نتیجه‌گیری برسد. طبق آمار مجموعه یادشده با افزایش سن کاربران و نزدیک شدن آن‌ها به ۶۰ سال، علاقه آن‌ها به ۲۶ درصد کاهش پیدا می‌کند. نکته جالب اینجا است که ۱۶ درصد شرکت‌کنندگان در اظهار نظر داوطلبانه گفته‌اند که اگر خودروهای برقی چینی درون خاک آمریکا تولید می‌شدند، بیشتر می‌توانستند به آن‌ها اعتماد کنند؛ چون در این حالت آمریکایی‌تر بودند و به اقتصاد و کارکنان محلی نیز کمک می‌کردند.

متاسفانه برای خودروسازان چینی، تمام گروه‌های سنی درباره داده‌های جمع‌آوری‌شده از خودروها نگران بودند. رئیس جمهور آمریکا هم دلیل افزایش تعرفه‌ها را همین امر می‌داند. متاسفانه داده‌ها نشان می‌دهد که افراد جوان‌تر که طبیعتا با سیستم‌های به‌روز و فناوری‌های نوین بیشتر خو گرفته‌اند چندان اهمیت خاصی به امنیت اطلاعاتشان نمی‌دهند؛ از همین رو به خرید خودروهای چینی برقی هم علاقه‌مندند. برگزارکنندگان حتی از آشنایی مردم کشور خود با نام برندهای چینی شگفت‌زده شدند و آن را نتیجه تبلیغات و حضور مجازی قدرتمند دانستند.

طبق گزارشی از مطالعه اخیر مجموعه «AlixPartners»، حدود ۵۸ درصد مالکان خودرو در آمریکا که قصد دارند در خرید بعدی‌شان به سراغ خودروهای برقی بروند، با برندهای خودروساز چینی مانند نیو، لیپ‌موتور و بی‌وای‌دی آشنایی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا