اخباراخبار خارجیاسلایدربررسیچینی

جیلی، از رقیب جدی اروپایی ها رونمایی کرد/معرفی جیلی گلکسی E8

جیلی گلکسی E8 یک سدان الکتریکی بزرگ برای بازار چین است. طراحی بیرونی آن بر اساس خودروی مفهومی گلکسی لایت جیلی است. در نتیجه استایل جذابی دارد.
در ابتدا یادآور می‌شویم که محصولات گلکسی، یک سری خودروهای برقی از برند جیلی است. با این حال، لوگوی خاص خود را دارد. به گفته جیلی، برند گلکسی دارای 7 خودرو خواهد بود. اولین مدل گلکسی که قبلاً در بازار چین عرضه شده است، شاسی بلند پلاگین‌هیبریدی گلکسی L7 است. دومین خودرو از سری گلکسی، سدان گلکسی L6 پلاگین هیبریدی است که به زودی وارد بازار خواهد شد. و سومین سدان الکتریکی، مدل E8 است که به تازگی در کاتالوگ MIIT در چین معرفی شده است و مشخصات آن را فاش می‌کند.

طراحی تهاجمی و مدرن

این سدان از زبان طراحی جدید با چراغ‌های LED نازک که درست زیر کاپوت قرار می‌گیرند، استفاده می‌کند. در مورد سپر، باید بگوییم که یک ورودی هوای ذوزنقه‌ای شکل در قسمت پایینی قرار دارد. با توجه به آنچه می‌بینیم، ظاهر نسخه تولیدی شباهت بسیاری به نسخه کانسپت دارد.

در نمای پشتی، چراغ متصل با شکلی مشابه خودروهای پورشه، دیده می شود. از نظر اندازه، با خودروهایی مانند مرسدس بنز کلاس E، آئودی A6 و غیره، یکسان است.

وزن ناخالص گلکسی E8 به 2440 کیلو می رسد. بنابراین، با یک سدان سنگین وزن مواجهیم.

قوای محرکه گلکسی E8

جیلی گلکسی E8 دارای یک موتور الکتریکی است که احتمالا در محور عقب قرار بگیرد. این خودرو توسط VREMT، سازنده پیشرانه و زیر مجموعه جیلی ساخته شده است. توان خروجی آن به 272 اسب بخار می رسد.

ظرفیت بسته باتری گلکسی E8 هنوز فاش نشده است. برخی از خودروهای پیشرفته جیلی از بسته باتری CATL استفاده می کنند. با این حال، گلکسی E8 باتری را مستقیماً از جیلی استفاده می کند. در نتیجه، هم موتور الکترونیکی و هم باتری توسط جیلی ساخته می شوند. این می تواند هزینه ساخت خودرو را کاهش دهد.
ما در مورد محدوده قیمت گلکسی E8 مطمئن نیستیم. از یک طرف یک سدان نسبتا بزرگ با ظاهری جذاب است. از طرفی فقط نسخه دیفرانسیل عقب و باتری LFP دارد. پیش از این، شایعه شده بود که با قیمت 41000 دلار به فروش می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا