اخبار خارجیاسلایدر

جیلی رادار RD6 با شتاب 4.5 ثانیه

نسخهٔ چهارچرخ محرک پیکاپ الکتریکی رادار هورایزون RD6 با ۴۲۲ اسب بخار قدرت، ظرف ۴.۵ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

به گزارش دنده 6 – جیلی نسخهٔ چهارچرخ محرک پیکاپ الکتریکی رادار RD6 را معرفی کرده است. این نسخه که رادار هورایزون نام گرفته است، با شتاب صفرتاصد ۴.۵ ثانیه، سریع‌ترین پیکاپ غیرآمریکایی جهان محسوب می‌شود. این نسخه در ظاهر تفاوت بزرگی با رادار محرک عقب ندارد و صرفاً در جلوی آن حالا نوشتهٔ بزرگ RADAR روی جلوپنجره نقش بسته است. در عقب نیز نشان کوچک ۴WD دیده می‌شود.

این پیکاپ الکتریکی چینی ۵,۲۶۰ میلی‌متر طول، ۱,۹۰۰ میلی‌متر عرض و ۱,۸۸۰ میلی‌متر ارتفاع دارد و فاصلهٔ محوری آن ۳,۱۲۰ میلی‌متر است. طول، عرض و ارتفاع اتاق بار RD6 هم به ترتیب ۱,۵۲۵، ۱۴۵۰ و ۵۴۰ میلی‌متر اعلام شده است. نسخهٔ دیفرانسیل عقب این پیکاپ ظرفیت بار محدودی داشت اما این نسخه می‌تواند تا ۸۶۵ کیلوگرم را حمل کند.

رادار هورایزون RD6 به قوای محرکهٔ دو موتوره مجهز است که مجموعاً ۴۲۲ اسب بخار قدرت و ۵۹۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. به لطف این نیرو، پیکاپ الکتریکی جیلی ظرف ۴.۵ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و می‌تواند به حداکثر سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. شعاع چرخش RD6 تنها ۳.۵ متر است و می‌تواند تا عمق ۸۱۵ میلی‌متری آب حرکت کند. پیکاپ الکتریکی جیلی همچنین از خروجی برق هم برخوردار است که می‌تواند حداکثر توان ۲۱ کیلووات را ارائه کند و برق لوازم مختلف را تأمین کند. حداکثر برد نسخۀ چهارچرخ محرک RD6 هم ۴۶۰ کیلومتر خواهد بود.

این پیکاپ از هفت حالت رانندگی مختلف ازجمله حالات مخصوص آفرود بهره می‌برد که می‌توان با استفاده از کنترل صوتی آن‌ها را انتخاب کرد. علاوه بر این، جیلی سیستم بازخورد هوشمند آل‌ترین را هم برای پیکاپ خود در نظر گرفته است که می‌تواند توزیع گشتاور هر چرخ را تنظیم کند. نسخهٔ دیفرانسیل عقب RD6 در سال ۲۰۲۲ با قیمتی بین ۱۴۵,۸۰۰ یوآن معادل ۲۱,۲۰۰ دلار تا ۲۶۸,۸۰۰ یوآن معادل ۳۷,۲۰۰ دلار به بازار آمد و انتظار می‌رود نسخهٔ هورایزون چهارچرخ محرک گران‌تر باشد. جیلی همچنین صادرات این پیکاپ الکتریکی را هم آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا