اخبار خارجیاسلایدر

جیلی گلکسی استارشیپ 7

اولین جزئیات و تصاویر از نسخه تولیدی شاسی‌بلند پلاگین هیبرید جیلی گلکسی استارشیپ ۷ منتشر شده است.

به گزارش دنده 6 – وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین جزئیات اولیه از نسخه تولیدی جیلی گلکسی استارشیپ ۷ را منتشر کرده است. نسخه مفهومی این خودرو در نمایشگاه پکن چند ماه قبل رونمایی شد، خودرویی که از پلتفرم GEA جدید جیلی استفاده می‌کند. گفته شده گلکسی استارشیپ ۷ جدید به عنوان شاسی‌بلند پرچم‌دار این برند انجام‌وظیفه خواهد کرد و شاید نام نسخه تولیدی آن گلکسی L9 باشد. البته فعلاً نام نهایی خودرو اعلام نشده و باید منتظر بیانیه‌های بعدی جیلی باشیم. در نمای جلوی این خودرو شاهد طراحی مسدود جلوپنجره و نوار نورانی به هم پیوسته‌ای هستیم که چراغ‌های تیز دو طرف را به یکدیگر متصل می‌کند. در بخش عقب آنچه جلب‌توجه می‌کند چراغ‌ترمز در ارتفاع بالا و چراغ‌های اصلی به هم پیوسته هستند که نوشته جیلی نیز زیر آن‌ها قرار دارد. لوگوی استارشیپ ۷ نیز در سمت راست و پایین چراغ‌های عقب قرار دارد تا هویت این خودروی جدید را نشان دهد.

طول/عرض/ارتفاع گلکسی استارشیپ ۷ تولیدی برابر با ۴۷۴۰/۱۹۰۵/۱۶۸۵ میلی‌متر بوده و فاصله بین محوری آن به ۲۷۵۵ میلی‌متر می‌رسد. وزن خودرو بسته به مشخصات و تجهیزات بکار رفته بین ۱۷۲۴ تا ۱۷۹۰ کیلوگرم خواهد بود و امکان سفارش رینگ‌های ۱۸ و ۱۹ اینچی وجود خواهد داشت. نکته دیگر اینکه زاویه حمله و فرار شاسی‌بلند جدید جیلی نیز ۱۸ و ۲۰ درجه اعلام شده است. از جمله آپشن های بدنه سفارشی گلکسی استارشیپ ۷ می‌توان به تریم متفاوت شیشه‌ها، روف راک، سانروف، دستگیره درهای متمایز، آینه‌های جانبی، رادار عقب، قوس چرخ‌های مشکی براق، رکاب‌های جانبی و دوربین‌های بیرونی اشاره کرد. خریداران خواهند توانست با پرداخت مبلغ بیشتر این آپشن ها را برای ظاهر خودروی خود سفارش دهند.

جیلی همچنین چندی پیش تصاویر رسمی از کابین استارشیپ را منتشر کرد. در بخش داخلی خودرو نمایشگر بزرگ و ذوزنقه‌ای دیده می‌شود که عملکردهای مربوط به پشت آمپرها، نمایشگر مرکزی و نمایشگر سمت سرنشین را در خود ادغام می‌کند. به این مورد باید غربیلک فرمان چندضلعی دو پره و یک نمایشگر کوچک رو به راننده در کنسول مرکزی را اضافه کرد. همچنین ظرفیت استاندارد محصول جدید جیلی پنج نفر اعلام شده است. همچنین باید گفت گلکسی استارشیپ ۷ از سیستم صوتی با ۲۷ بلندگو، هوش مصنوعی با توانایی تعامل صوتی و صندلی‌های هوشمند سود می‌برد.

نیروبخش این خودروی جدید قوای محرکه پلاگین هیبرید است که از پیشرانه ۱.۵ لیتری با حداکثر قدرت ۱۱۰ اسب بخار، باتری لیتیوم آهن فسفات و موتور برقی تشکیل می‌شود. البته فعلاً قدرت موتور برقی و ظرفیت باتری گلکسی اعلام نشده هرچند می‌دانیم حداکثر سرعت خودرو به ۱۸۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. در پایان باید گفت برند گلکسی جیلی در ماه آگوست بیش از ۲۶ هزار دستگاه خودرو به فروش رسانده که رشد ۱۳۸ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد. فروش ژانویه تا آگوست گلکسی نیز بیش از ۱۲۴ هزار دستگاه خودرو بوده که آن‌هم حاکی رشد بیش از ۳۰۴ درصدی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا