اخبار خارجیاسلایدر

جیپ گرند چروکی تراک هاوک معرفی شد

تجهیز جیپ گرند چروکی تراک هاوک به کیت بدنه پهن و جذاب باعث شده این شاسی‌بلند آمریکایی دوباره موردتوجه قرار گیرد.

به گزارش دنده 6 – با توجه به اینکه اکثر برندهای زیرمجموعه استلانتیس از جمله جیپ استراتژی برقی سازی محصولات خود را دنبال می‌کنند بنابراین احتمالاً دیگر شاهد خودروهای فوق‌العاده پرقدرت و هیجان‌انگیزی همچون گرند چروکی تراک هاوک نخواهیم بود. نام تراک هاوک از زمان نسل قبلی گرند چروکی که حدود سه سال پیش راهی خط تولید شد دیگر توسط جیپ استفاده نشده و شاید مدل جدید از اکثر جنبه‌ها بهتر از مدل قبلی باشد اما فاقد پیشرانه ۸ سیلندر فوق‌العاده‌ای همچون هلکت است.

جیپ گرند چروکی تراک هاوک بین ماشین بازها جایگاه خاصی دارد و به همین خاطر است که معرفی نسخه ارتقا یافته از آن با کیت بدنه پهن و جذاب نظرات زیادی را به خود جلب کرده است. علاوه بر کیت بدنه موردبحث، رینگ‌های سفارشی و پوشش بدنه با ظاهر خاکی و نوار مسابقه‌ای مشکی و قرمز نیز جذابیت‌های آن را افزایش داده‌اند.
اولین چیزی که با نزدیک شدن به گرند چروکی تراک هاوک موردبحث به چشم می‌آید ظاهر عضلانی آن است. شاسی‌بلند جیپ قوس چرخ‌های بسیار پهنی در جلو و عقب دارد و یک آپرون هم به سپر جلو نصب شده که بی‌شباهت به خودروهای تیون شده ژاپنی نیست. دیفیوزر جدید به همراه کاپوت دارای ورودی هوا نیز جزو دیگر تغییرات خودرو هستند. این گرند چروکی تراک هاوک از رینگ‌های اینچی فورجیاتو سود می‌برد. شاسی‌بلند پرقدرت جیپ در پشت رینگ‌های خود کالیپرهای ترمز قرمز را به نمایش می‌گذارد.

وقتی وارد کابین شوید پوشش سقف ستاره‌ای مشابه رولزرویس را مشاهده خواهید کرد هرچند تصاویر بیشتری از کاکپیت گرند چروکی در دست نیست. البته نباید منتظر افزایش قدرت پیشرانه باشید زیرا به نظر نمی‌رسد این بخش خودرو ارتقا یافته باشد. البته نسخه استاندارد گرند چروکی تراک هاوک توانایی‌های زیادی دارد زیرا از پیشرانه هلکت استفاده می‌کند. نیروگاه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار خودرو ۷۰۷ اسب بخار قدرت و ۸۷۵ نیوتون متر گشتاور تولید کرده و باعث ثبت صفر تا صد کیلومتر در ساعت ۳.۵ ثانیه‌ای می‌شود. با این تفاسیر گرند چروکی تراک هاوک برای خودروهایی همچون لامبورگینی اوروس و سوپر اسپرت‌های قدیمی‌تر شاخ و شانه خواهد کشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا