اخبار خارجی

حراج سالین S7 با پکیج کامپتیشن

از سالین S7 با پکیج کامپتیشن که قدرت موتور توئین توربو را به ۱۰۰۰ اسب بخار افزایش می‌داد، تنها یک نمونه ساخته شد که حالا برای فروش گذاشته شده است.

به گزارش دنده 6 – حدود دو دهه پیش، سالین S7 یکی از جذاب‌ترین سوپراسپرت‌های جهان محسوب می‌شد و پوستر آن در کنار فراری‌ها و لامبورگینی‌ها روی دیوار اتاق نوجوانان به چشم می‌خورد. هرچند سالین هرگز به یک بازیگر مهم در دنیای سوپرکارها تبدیل نشد اما S7 پس از گذشته دو دهه، هنوز هم خودروی چشمگیری است و حالا نمونه‌ای خیره‌کننده از آن به حراج گذاشته شده است.

این S7 مدل ۲۰۰۵ از نوع توئین توربو و تنها نمونهٔ مجهز به پکیج کامپتیشن ۱۰۰۰ اسب بخاری است. این خودرو همچنین تنها ۱,۷۷۰ کیلومتر کار کرده است که بر مطلوبیت و ارزش آن می‌افزاید. این سوپرکار جذاب که در فلوریدا قرار دارد، به رنگ قرمز لیستیک است که بسیار چشمگیر به نظر می‌رسد. این S7 روی رینگ‌های آلیاژی فورج‌کاری شدهٔ فابریک با اندازهٔ ۱۹ اینچی در جلو و ۲۰ اینچی در عقب قرار گرفته است که با لاستیک‌های میشلن پایلوت اسپرت ۴S پوشیده شده‌اند.

ازآنجایی‌که این خودرو به پکیج کامپتیشن مجهز است، از یک بال عقب فیبر کربنی بزرگ، یک اسپلیتر کربنی در جلو و دیفیوزر اصلاح‌شدهٔ عقب بهره می‌برد. علاوه بر این، عناصر آیرودینامیکی دیگری هم به چشم می‌خورد که نمای بیرونی این سوپراسپرت را تزئین کرده‌اند. در سینهٔ سالین یک پیشرانهٔ ۷ لیتری V8 با بلوک آلومینیومی قرار گرفته که در سال ۲۰۱۹ با پیستون‌ها، شاتون‌ها و میل بادامک‌های جدید، اوورهال شده است. سرسیلندرهای این موتور نیز بازسازی شده‌اند.

در سال ۲۰۲۲ توربوشارژرها و انژکتورهای جدیدی روی این پیشرانه نصب شده و سیم‌کشی‌ها تعویض شده است. علاوه بر این، S7 موردبحث به سیستم مدیریت موتور جدیدی مجهز شده که امکان کار با سوخت E85 را فراهم و لانچ کنترل را اضافه می‌کند. به این پیشرانه یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی با دیفرانسیل لغزش محدود متصل است. درحالی‌که سه روز تا پایان حراج این خودرو باقی مانده است، بالاترین قیمتی که تا این لحظه برای آن پیشنهاد شده ۶۸۰ هزار دلار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا