اخباراخبار خارجیاسلایدربررسیدسته‌بندی نشده

خط و نشان کشیدن جیلی چین برای تسلا!/عکس

زیکر که یکی از برندهای زیرمجموعه جیلی محسوب می‌شود، تصاویری از جدیدترین نسخه لیف‌بک خود، یعنی ۰۰۱، منتشر کرده است.

جالب است که زیکر در یک پست اینستاگرام گفته است: “تسلا مدل S پلد کسل کننده است”. بنابراین، می‌توانیم به وضوح ببینیم که برند پیشرفته جیلی، قصد دارد با تسلا رقابت کند.

مدل FR، حکم اسپرت‌تر شدن خودروهای زیکر را دارد.متناسب با این موضوع، باید شاهد تغییراتی در ظاهر و باطن خودرو باشیم.

ادوات تند و تیز اسپرت و ورودی‌های هوای تهاجمی‌تر، سبب متمایز شدن از سایر مدل‌های زیکر ۰۰۱ خواهد شد.لیپ پهن و جدید، در کنار سپر کاملا اسپرت، جذابیت بصری زیکر را بیش از پیش کرده‌اند.تریم رنگی قرمز هم در سراسر بدنه حضور دارد.

در نمای پشتی، اسپویلر پهن و بزرگی به کار رفته که نشان‌دهنده قدرتمندتر شدن خودرو است.دیفیوزر هم دستخوش تغییراتی شده است.

نگاهی به مشخصات کابین

در کابین خودرو، به جز تعویض نمایشگر کیلومترشمار، تغییری دیگر دیده نمی‌شود و احتمالا امکانات و تنظیماتی جهت کنترل پیشرانه تقویت شده، در دسترس قرار گیرند.صفحه نمایش کیلومترشمار جدید، شبیه به یک نیم دایره است.

نمایشگر ۱۴.۷ اینچی اطلاعات-سرگرمی، در کنار نورپردازی‌ها و سبک خاص طراحی دریچه تهویه هوا، نقش جذابیت آفرینی در این کابین را دارند.

زیکر، نسخه جدیدی از نرم افزار را نیز دریافت خواهد کرد.سنسور LiDAR به صورت سفارشی روی سقف خودرو قرار خواهد گرفت.

ابعاد، پیشرانه و سایر مشخصات زیکر ۰۰۱ FR هنوز رونمایی نشده است.با این حال، یادآور می‌شویم که ۰۰۱ لیفت‌بک، ۴ میلی‌متر کوتاه‌تر، ۳۲ میلی‌متر عریض‌تر و ۱۵۱ میلی‌متر بلندتر از پورشه تایکان کراس توریزمو است.

قوی‌ترین مدل زیکر ۰۰۱ که دو موتوره و دو دیفرانسیل است، ۵۳۶ اسب‌بخار قدرت و ۶۸۶ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.شتاب صفر تا صد این مدل، ۳.۸ ثانیه اعلام شده است.

باتری‌های ۸۶، ۱۰۰ و ۱۴۰ کیلوواتی برای این خودرو قابل سفارش است.باتری ۱۴۰ کیلوواتی کیلین CATL قادر است پس از هربار شارژ، ۱۰۳۲ کیلومتر مسافت را طی کند.این مدل حدود ۵۸ هزار دلار قیمت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا