اخبار خارجیاختصاصی دنده 6اسلایدر

خودروی الکتریکی هیوندای اواخر امسال عرضه می‌شود

شاسی بلند سه ردیفه الکتریکی هیوندای اواخر امسال رونمایی می‌شود و برای سال 2025 به فروش می‌رسد. این خودروساز می‌تواند آن را Ioniq 9 نامیده و به عنوان معادل بزرگ این برند با کیا EV9 و جایگزینی برقی برای Palisade آن عمل کند....

به گزارش دنده 6 – هیوندای چند ماه پیش در حال آزمایش خودروی الکتریکی جدید در جاده‌های ایالات متحده دستگیر شد و به طرز ماهرانه‌ای طراحی آن را پنهان کرد. با این حال، همه نشانه‌ها نشان می‌دهند که این شاسی‌بلند بیشتر از مدل مفهومی Ioniq Seven 2021، گلخانه جدید و سایر عناصر الهام گرفته است. این شرکت کار بسیار خوبی برای منحصر به فرد جلوه دادن هر مدل Ioniq انجام داده است و شاسی بلند جدید آن نیز باید از همین روش پیروی کند.

Ioniq 9 مدل 2025 احتمالاً از معماری E-GMP هیوندای بهره خواهد برد و تنظیمات پیشرانه و باتری را با برادر کیا خود به اشتراک خواهد گذاشت. مدل پایه EV9 دیفرانسیل عقب و 215 اسب بخار قدرت ارائه می دهد، در حالی که یک مدل چهار چرخ متحرک با 379 اسب بخار قدرت و باتری بزرگتر در راس محدوده قرار دارد. هیوندای می تواند این پیشرانه ها را مستقیماً از کیا خارج کند، اما هنوز چیزی تایید نشده است.

در حالی که اواخر امسال شاهد معرفی هیوندای جدید خواهیم بود که این شرکت رسماً آن را SUV سه ردیفه Ioniq 2025 (EV) می نامد، نمی دانیم چه زمانی به دست فروشندگان می رسد. این یک مدل 2025 است که باعث می شود فکر کنیم اوایل سال آینده به فروش می رسد، به خصوص اگر سخت افزار خود را با کیا به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا