اخباراخبار خارجی

خودروی بتمن؛ ۳۱۰ میلیارد تومان ناقابل!

دنیای ابرقهرمانان برای بسیاری از افراد، جذاب و دوست‌داشتنی است. حالا فرض کنید که دنیای وسیع خودرو با داستان یکی از شخصیت‌های ابرقهرمانی مانند بتمن با یکدیگر ادغام شوند؛ قطعاً خروجی این ادغام، زیبا و قابل‌توجه خواهد بود.

به گزارش دنده6 : پینین فارینا اخیراً از چهار نسخه منحصربه‌فرد از هایپرکار‌های خود رونمایی کرده که با الهام از شخصیت ابرقهرمانی بتمن ساخته شده‌اند. خودرو‌های خاص این شرکت در یک خانه مجلل هفت‌طبقه در خیابان هفدهم غربی منهتن واقع شده‌اند. تزیینات این خانه شامل مجموعه‌ای از محصولات گران‌قیمت است که کاملاً با سبک زندگی میلیاردر خیالی شهر گاتهام سازگار است.

مهمانان VIP این رویداد این فرصت را خواهند داشت تا یکی از چهار نمونه الهام گرفته از بتمن شامل مدل‌های باتیستا و B ۹۵ را خریداری کنند. این هایپرکار‌های برقی دارای ترکیب رنگ‌های منحصربه‌فرد و تغییرات ظاهری هستند.

قیمت این باتیستای‌های خاص ۳،۶۴۷،۴۳۵ دلار (معادل ۲۱۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان) است، در حالی که B ۹۵ s با قیمت ۵،۲۵۶،۴۵۰ دلار (معادل ۳۱۰ میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان) تعیین شده است.

هر دو ابر خودرو‌های باتیستا و B ۹۵ به همان بسته باتری لیتیوم یونی ۱۲۰ کیلووات ساعتی و موتور‌های الکتریکی چهارگانه مجهز هستند که مجموعاً ۱۸۷۴ اسب بخار قدرت را ارائه می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا