اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

خودروی خاص اسطوره رانندگی به حراج گذاشته می‌شود

در پی درگذشت نابهنگام نماد ورزش موتورسواری، کن بلاک، دنیای خودرو همچنان در سوگ از دست دادن این فرد رویایی است. بلاک، که به دلیل رویکرد بی‌باکانه خود به ورزش های موتوری و ویدیوهای Gymkhana مشهور است، نه تنها مهارت‌های رانندگی خارق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشت، بلکه به ساخت وسایل نقلیه منحصر به فرد نیز علاقه داشت.

در میان ساخته‌های برجسته او، فورد F-۱۵۰ RaptorTRAX ۲۰۰۹، که در چند ویدیوی مختلف یوتیوب به نمایش درآمد، در بازار ظاهر شده و به علاقه‌مندان این فرصت را داد تا بخشی از میراث بلاک را داشته باشند.

SVC Offroad نقشی اساسی در شکل دادن به هویت RaptorTRAX ایفا کرد. داخل کابین تغییرات قابل توجهی را تجربه کرد، مانند به کار بردن رول کیج برای فضای سر بیشتر و سیستم قفس تخت عقب برای ایمنی در صورت چرخش و … .

این پیکاپ دارای صندلی‌های چرمی و جیر Recaro Sportster، یک سیستم استریو ضد آب در فضای باز و یک وینچ Warn است.

نمای بیرونی RaptorTRAX یک منظره واقعی است که با یک Monster Energy Livery متمایز پوشیده شده و با لوگوهای Hoonigan و چرخ‌های Fifteen۵۲ همرنگ تزئین شده است.

شوک‌های کینگ، بازوهای کنترلی بالا و پایین ساخته شده با SVC، میله‌های بلند SVC و صفحه‌های لغزنده زیر بدنه، عملکرد بهینه را در بک‌کانتری تضمین می‌کنند. قدرت از یک موتور ۶.۲ لیتری V۸ سوپرشارژ گرفته می‌شود که جایگزین پیشرانه ۵.۴ لیتری V۸ تنفس طبیعی است.

LBI Limited این پیکاپ هیولا را برای فروش با قیمت ۱۹۵ هزار دلار فهرست کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا