اخبار خارجیاختصاصی دنده 6اسلایدر

خودروی خنده‌دار بزرگ در جاده‌های آلمان

مهم نیست چند ساله می شوید، ماشین های سپر سرگرم کننده می مانند. آیا این شادی متناسب با اندازه ماشین افزایش می یابد؟ حداقل یک ماشین سپر فوق العاده در جهان وجود دارد که این نظریه را آزمایش کند.

به گزارش دنده 6 – آن را در شهرستان لاکاوانا، پنسیلوانیا خواهید یافت. دن هریورکوف یک مالک بازنشسته ماشین‌فروشی است که به پروژه‌ای نیاز داشت تا در اوج همه‌گیری کووید، او را مشغول نگه دارد. بنابراین او از تخصص ساخت خود برای ساختن چیزی واقعا خلاقانه استفاده کرد – یک ماشین سپر عظیم.

بیایید سوالات واضح را از سر راه برداریم. نه، شما نمی توانید آن را به ماشین های دیگر برخورد کنید. بله، این جاده قانونی است. و بله، مانند یک ماشین سپر واقعی هدایت می شود. به این دلیل که این موتورسیکلت از نظر فنی به عنوان موتورسیکلت سه چرخ ثبت شده است. یک شورلت آوئو 2007 گیره جلوی خود شامل موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر و گیربکس اتوماتیک را اهدا کرد. با این حال، در واقع در پشت خودرو نصب شده است.

یک دوشاخه موتور سیکلت با یک چرخ به فرمان بزرگ متصل است، اما لاستیک تقریباً در وسط ماشین در مقابل جلو به زمین می رسد. در نتیجه، درست مانند یک ماشین سپر واقعی می‌چرخد و تقریباً در جای خود می‌چرخد. چقدر باحاله؟

به نظر یک ماشین سپر واقعی نیز می رسد. دلیل آن این است که این خودرو بر اساس اسکوتر خودکار Lusse 1953 ساخته شده است، طرح سپر محبوب ماشین هنوز هم امروزه در بسیاری از شهربازی ها استفاده می شود. Hryhorcoff اندازه گیری های واقعی را انجام داد، اعداد را افزایش داد، یک قالب ایجاد کرد و بدنه واقعی را از فایبرگلاس ساخت. به همین دلیل است که نمی توانید با خودروهای دیگر برخورد کنید، زیرا باعث ترک خوردن بدنه می شود. همچنین، ضربه زدن عمدی به خودروها در جاده کمی خطرناک است، هرگز کمی غیرقانونی است.

از آنجایی که این جاده قانونی است، هریورکوف با دستگاه منحصر به فرد خود به نمایشگاه‌های اتومبیل، قهوه‌فروشی، و گاه به گاه رانندگی می‌کند. و اگرچه تصادفات با سرعت آهسته قطعاً از جدول خارج می شوند، نگاه و چرخش مانند یک خودروی سپر، این را به یکی از جالب ترین پروژه های سفارشی تبدیل کرده است که در مدت زمان طولانی دیده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا