اخبار خارجیاختصاصی دنده 6اسلایدر

خودروی دست دوم اوپل کورسا

خودروهای جمع و جور محبوب هستند و بنابراین نسبتا گران هستند. اگر معمولاً تنها یا گاهی با یک مسافر می نشینید، پس نیازی به پنج در ندارید. مدل های کامپکت سه در بسیار کمتر محبوب هستند، بنابراین می توانید با همان بودجه اندک خودرویی کمی جوان تر یا بهتر بخرید. به این خودروی دست دوم اوپل کورسا فکر کنید.

به گزارش دنده 6 – Autovisie هر هفته خودروهای دست دوم جالبی را در یک بخش خاص جستجو می کند. سه شنبه، پنجشنبه و شنبه کاندیداها را معرفی می کنیم. با آخرین کاندیدای هفته مورد علاقه خود را اعلام خواهیم کرد. این بار روی هاچ بک های سه در جمع و جور با قیمت کمتر از 5000 یورو تمرکز می کنیم. سه شنبه گذشته، این خودروی ژاپنی این رویداد را آغاز کرد. بنابراین امروز ما بر روی خودروی دست دوم اوپل کورسا تمرکز می کنیم.

Opel Corsa (2006 – 2014)

به خصوص به عنوان یک سه در، کورسا کاملا اسپرت به نظر می رسد، به خصوص به دلیل خطوط شیشه های جانبی. این عمدتاً ظاهری است، زیرا مطمئناً در جاده ها اینطور نیست. این تا حدی به دلیل کمک فرمان الکتریکی است که احساس می‌کند مرده و مبهم است، مخصوصاً هنگام رانندگی مستقیم. کاملا راحت است.

روکش داخلی Opel Corsa به دلیل پلاستیک سخت کمی ارزان به نظر می رسد. البته ولتاژ 1.4-16 ولت به اندازه کافی قوی است و با این وجود به طور متوسط ​​1 در 14 رانده می شود. از سه گانه ای که در این هفته به شما معرفی می کنیم، کورسا به طور کلی محبوب ترین خودرو است. که روی قیمت گذاری تاثیر می گذارد. این ما را به این 1.4 Cosmo نارنجی (2013، 203000 کیلومتر) با قیمت 4950 یورو در یک شرکت خودروسازی در استافورست می رساند.

نقاط مورد علاقه خودروی دست دوم اوپل کورسا
چندین نقص شناخته شده در این نسل از Corsa وجود دارد. بسیاری از مشکلات الکترونیکی در واقع فقط تماس های شل (زمین) هستند. صدای جغجغه فلزی در موتور منادی خبر بد است، زیرا یاتاقان های میل بادامک شکسته است. که می تواند تعمیر بسیار گرانی باشد. همچنین مشکل است که یک عنصر در مخزن ممکن است شکسته شود، که نیاز به برداشتن مخزن دارد. کلیدی که دیگر نمی‌خواهد از قفل در خارج شود بسیار ناخوشایند است، زیرا در این صورت دیگر نمی‌توانید خارج شوید، مگر اینکه کلید یدکی باید در دسترس باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا