اخباراخبار خارجیاختصاصی دنده 6اسلایدر

دوج چارجر برقی با صدای شگفت انگیز

همیشه کمپانی دوج با صدای اگزوز تولید خود متفاوت بودن خودش را به جهان ثابت می کرد صدای که برای طرفدران خودرو مثل یک آهنگ زیبا و گوش نواز و آرام کننده بود . در حال حاضر با توجه به تولید خودرهای برقی این موضوع برای کمپانی دوج مثل یک مشکل جدی شده است که با چه صدای برای خودروی برقی نظر طرفدارنش را به خود جلب نماید . 

به گزارش دنده 6 ، دوج چارجر دیتونا جدید اینجاست. این خودرو  100 درصد برقی است اما به هیچ وجه خودروی آرامی نیست. این خودرو از چیزی که دوج آن را سیستم اگزوز Fratzonic Chambered می‌نامد استفاده می‌کند تا به چارجر صدای ماشین عضلانی بدهد. اما دقیقا به چه معنی است؟ و مهمتر از آن، چه صدایی دارد؟

Charger Daytonas که در زمان رونمایی به نمایش گذاشته شد تعجب همگان را به خود جلب کرد و باعث شد همه در مورد تعریف این خودرو سکوت کنند  ، البته بعد از پخش کلیپ تصویری و صدای های که از این خودرو به گوش می رسید تولید کنندگان اعلام کردند این نتیجه نهایی دوج نیست  و دوج هنوز در تلاش است تا دقیقاً تصمیم بگیرد شارژر الکتریکی جدیدش چه صدایی داشته باشد.
تیم کونیسکیس، مدیر عامل شرکت: «ما 100 بار صدای دوچچارجر را تغییر دادیم. او گفت که بحث همچنان در دوج ادامه دارد زیرا آنها انواع صداهای مختلف را ارزیابی می کنندو تاکید کرد که صدای آن بلندتر خواهد بود – به اندازه یک Charger Hellcat که در حال خروج است. و به سادگی از بلندگوهایی که به سمت زمین گذاشته شده اند شنیده می شوند.
البته برای کسانی که می خواهند یک خودروی الکتریکی بی صدا داشته باشند جای نگرانی نیست و قطعا صدا را می توانند خاموش کنند. ما موسیقی متن نهایی این خودرو را قبل از شروع تولید در تابستان امسال خواهیم شنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا