اخبارفناوری و تکنولوژی

راه اندازی اپلیکیشن یادگیری زبان چینی با بهره‌گیری از فناوری هوش مصنوعی

 یک شرکت دانش بنیان ایرانی موفق به طراحی و راه اندازی یک اپلیکیشن یادگیری زبان چینی با بهره‌گیری از فناوری هوش مصنوعی شده است، روش آموزشی منحصر به فردی که بسته به دانش زبانی کاربر سطوح مختلفی از آموزش را ارائه می دهد.

به گزارش دنده6 :  ناصر محمودی مدیرعامل این شرکت فناور در خصوص نحوه عملکرد اپلیکیشن طراحی شده یادگیری زبان چینی با بهره گیری از فناوری هوش مصنوعی گفت: روش کار به این صورت است که ابتدا نحوه رسم یک حرف به فرد نشان داده می شود و در ادامه فرد آن حرف را می نویسد و اگر مشکلی بود به شما با اشاره (hint) نوشتن صحیح را راهنمایی می کند.

وی ادامه داد: افراد بسته به دانش خود در زبان چینی، سطح مورد نظر خود را انتخاب کرده و شروع به یادگیری می‌کنند. همچنین آزمون‌هایی برای سنجش مهارت افراد تا جایی که آموخته‌اند وجود دارد. این محصول در دو نسخه اندروید و ios در google app و app store عرضه شده است.

به گفته این فعال حوزه دانش بنیان، از آنجایی که برای مهاجرت و تحصیل در یک کشور آشنایی با زبان آن کشور از موارد ضروری است افراد با کمک این اپلیکیشن می توانند به راحتی در خانه و با صرف کمترین هزینه زبان چینی یاد بگیرید.

وی خاطرنشان کرد: این محصول در سال ۲۰۲۱ عرضه شد و از آن زمان تاکنون توجه بسیاری از زبان آموزان در سراسر جهان را به خود جلب کرده است. این محصول نه تنها به یادگیری زبان کمک کرده است، بلکه جایگاهی برای خود در صنعت فناوری به عنوان یک تغییر دهنده بازی ایجاد کرده است.

بر اساس اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، این شرکت دانش بنیان کشور با ماموریت ارائه خدمات فناوری اطلاعات و تولید نرم افزارها و محصولات مرتبط با سازمان ها و کسب و کارها در سال ۱۳۸۸ تاسیس شده‌ است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا