گردشگری

رستوران های لوکس دبی و مالزی را بشناسید

رستورانهای دبی

 

رستوران ایندگو بای ونیت

رستوران ایندگو بای ونیت از برترین و لوکس ترین و به تبع گران قیمت ترین رستوران های شهر دبی می باشد، این رستوران منوی گسترده ای را ارائه می دهند اما غذاهای هندی اش نظیر ندارد و در تنوع این نوع غذاها می توان به جرات گفت که برترین است.

همه ی غذاها در این رستوران با انواع ترشیجات و متعلقات سرو می شود، از نکات ویژه ی این رستوران می توان به دکوراستون مدرن و زیبا و منوی وسیع آن که برای گیاهخواران تدارک دیده شده اشاره نمود.

این رستوران امکاناتی مانند، پارکینگ رایگان، سرویس بیرون بر، صندلی انتظار، ویلچر و اینترنت پرسرعت را دارد.اطلاعات بیشتر در مورد سفر با تورهای ارزان دبی در سایت موجود است.

رستوران آرمانی

این رستوران که با نام امل Amal هم شناخته می شود از دیگر رستوران های لوکس و بی نظیر شهر دبی است. از مزایایی که این رستوران در برابر دیگر رقبایش دارد منظره ی خاص و دلپذیر آن می باشد که فضایی بسیار رمانتیک و زیبا را برای میهمانانش فراهم آورده، رستوران آرمانی می تواند مکانی خوب برای زوجین، جلسات اداری و تفریحی خانوادگی باشد.

از امکانات این رستوران می توان به بیرون بر، صندلی وی آی پی، پارکینگ مناسب، ویلچر و … اشاره نمود

رستوران منشن بیلیونر دبی

چشم انداز یک میز در منشن بیلیونر دبی، محل تازه باز شده ایی که متعلق به فلاویو بریاتور (Flavio Briatore) ایتالیایی رئیس فرمول یک است، کمی شبیه رفتن به سافاری است.

تمامی کارمندان این مکان با لباس های فرم زیبا و بسیار جالب در حال ارائه سرویس هستندو همه چیز کاملا — از کارکنان یک دست لباس سفید با کروات های سیاه تا درخت در حال رشد در وسط رستوران — به این معنا ست که چشم ها را مجذوب خود کنند.

این رستوران در دوان تاون در تاج دبی (Taj Dubai) قرار دارد، این مکان شیک تا بعد از ساعت ۹ شب زمانی که نمایش های کوتاه — مانند رقص با روبان ابریشمی و یا آوازخوانی جاز پرشور — شروع می شود چندان شلوغ نیست.

منوی این رستوران به ژاپنی و ایتالیایی تقسیم شده است. ظروف غذا (مانند ماهی تونایاتون تارتار با سس ترافل سفید یا ماهی خاردار دریایی پخته شده با لایه نمک) بزرگتر و ساده تر از انتظار شما هستند.

همانطور که شب در حال گذر است، رستوران باید برای رقصندگان مجهز به اسپارکلر یا کارکنان هاوربورد سوار (hoverboard-riding) ماسک دار، برای چرخیدن بین میزها آماده شود.

درست مانند سافاری، موجودات عجیب تر در شب بیرون می آیند.

رستوران کلاب کاوالی دبی

لوسترهای ساخته شده از کریستال های سواروسکی (Swarovski) از سقف این محل ارغوانی رنگ که در اواخر شب نور می دهند آویزان شده اند جایی که یک پروژه نمایشی بزرگ مد بر روی دیوار به نمایش در می آید.

این کار ظریفی نیست – اما با توجه به این که این کار با همکاری طراح روبرتو کاوالی انجام شده است، جای تعجبی ندارد.

حتی آسانسورها با دیوارهای پارچه ای زیرا پرینت(zebra print) پوشانده شده اند و توالت زنانه طلایی با آینه های آرایشی خصوصی پوشانده شده اند(به صورت ترکیبی خال خالی).

در حالی که کلاب کاوالی مقصدی برای مهمانی است، هنوز هم یک شام ایتالیایی چهار بشقابه خوب را ارائه می دهد.

غذاهای اصلی، مانند دم مانک فیش (monkfish) گوشتی که در مایع سیاه ماهی مرکب آپز شده یا ماهی خاردار مدیترانه که در کدو سبز پیچیده شده، در ظاهر عالی هستند اگرچه کمی کم چاشنی باشند.

تا ساعت ۱۱ شب موزیک دی جی پخش خواهد شد.

در انتهای اسکله واقع شده است، این رستوران روی آب رمانتیک، چشم اندازهای حماسی از موقعیت خورشید در سرتاسر خلیج را نشان می دهد.میزهای کناری روی تراس دارای چشم اندازهای بی نظیر از برج لوکس و ” هفت ستاره” العرب جمیرا هستند.

غذای اینجا تجملی و استادانه درست شده است – و دارای برچسب قیمت برای چک کردن است.

صدف ها، خاویار و خرچنگ دریایی، که با تزئیناتی مثل قارچ دنبلان و جگر چرب پوشانده شده است، بر منوی مدیترانه ای غالب است.

تیکه های مخصوص غذا تقریبا بزرگ هستند.یک استارتر چرب از خرچنگ پادشاه آلاسکا که با خاویار و زعفران دم کرده هلندی تزئین شده به راحتی می تواند یکی از اصلی ترین غذاها شود، در حالی که یک غذای اصلی خوشمزه از ماهی خاردار شیلی با سیب زمینی شیرین دودی می تواند برای دو نفر سرو شود.

رستوران المحاره

رستورانی بسیار لوکس و رمانتیک در برج العرب. می توان گفت جالب ترین مکان رمانتیک برای میل کردن یک غذای رمانتیک در زیر آب می باشد. این رستوران با فضایی بسیار خاص خود مکانی عالی برای عاشقان می باشد.

 

 

 

رستوران های لوکس تایلند

رستوران برونوس پاتایا: یکی از بهترین رستوران های تایلند، رستوران برونوس پاتایا است. محیط این رستوران بسیار دلنشین و شیک است. قیمت غذاهای این رستوران، مناسب و ارزان می باشد و اکثر توریست ها علاقه دارند در این مکان غذا میل کنند. انواع غذاهای مخصوص تایلندی، غذاهای بین المللی، اروپایی و خوارک های دریایی با طعم متفاوت در منوی غذایی رستوران برونوس پاتایا وجود دارند. در این رستوران، پاستا نیز تهیه می شود. سبک اصلی آشپزی در رستوران برونوس پاتایا، سوئیسی است.براس ی مشاهده آفر تورهای تایلند به سایت سفر باتو مراجعه کنید.

این رستوران ارائه دهنده ی غذاهای دریایی بوده آن هم بدین علت که در ۱۲ کیلومتری پاتایا تایلند، نزدیک ساحب دریا بنا شده است. به دلیل آب و هوای عالی محیط این رستوران، صندلی های آن از روز پیش رزرو می شود. توصیه می کنیم پیش از مراجعه برای جای خالی با رستوران تماس بگیرید. ویژگی خاص این رستوران منوی آن با ۱۷۰ نوع غذا است؛ مخلوطی از غذاهای غربی و تایلندی. قیمت غذاها برای هر بشقاب (یا وعده) ۲۰۰ تا ۵۰۰ بات است که در واقع شاید نسبت به بیشتر جاهای پاتایا کمی گران تر می باشد. برای صرف ناهار و شام می توانید از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲ شب به رستوران خانه ی شیشه ای مراجعه کنید.

رستوران لی دی یو بانکوک تایلند

اگر در بانکوک به دنبال یک رستوران شیک با غذا های خلاقانه هستید، رستوران لی دی یو می تواند بهترین انتخاب باشد. در رستوران لی دی یو واقع در خیابانی پر از غذا خوری های تازه تاسیس که بی شباهت به بهشت نیستند، می توانید غذا های خلاقانه دست پخت آشپز جوان تایلندی را امتحان کنید. این آشپز جوان به همراه تیم اش، به خاطر استفاده از روش های رویایی در پخت انواع غذا، نظر سخت گیر ترین منتقدان را جلب نموده است.

رستوران لی دی یو، به زبان تایلندی به معنی “فصل” است که علیرغم نام فرانسوی اش، اصلا یک رستوران فرانسوی نیست. منوی آن را باید با روش آشپزی یک آشپز جوان و خلاق تعریف کرد که از غذاهای سنتی تایلندی و غذاهای بین المللی الهام گرفته است. در اینجا جوان بودن به معنای تازه کار و آماتور نیست و آشپز رستوران لی دی یو(آشپز تون Ton)دارای سابقه کاملی در آشپزی می باشد.

رستوران ساهرینگ بانکوک تایلند

رستوران شورینگ بانکوک، جزء رستوران هایی است که در هر شهری در دنیا تاسیس گردد، زینت بخش آنجا خواهد شد و مزیت های زیادی برای شهر در پی داشته است. منوی مدرن آلمانی رستوران واقعا استثنایی می باشد و دکور و تزیینات رستوران شورینگ، بسیار اصیل و خانوادگی است که باعث جذب مشتری می شود. رستوران شورینگ را دوقلوهای آشپز معروف آلمانی، توماس و ماتیاس شورینگ، افتتاح کردند. این دو برادر که به خاطر برگزاری جشن افتتاحیه رستورانشان در مزالونا شخصیت های شناخته شده ای هستند، در رستوران شان غذاهای فصلی آلمانی را سرو می کنند که تا قبل از این در بانکوک مخصوصا برای طرفداران رستوران های عالی، غذاهای ناشناخته ای بودند.

رستوران گینزا سوشی-ایچی بانکوک

رستوران گینزا سوشی ایچی بانکوک، واقع در هتل گرند حیات می باشد و با وجود اینکه تنها یک سال از افتتاحش می گذرد، یکی از بهترین رستوران های سوشی در بانکوک است. قبل از هر گونه توضیح بیشتری، مهم است بدانید که سوچی ایچی مثل بقیه رستوران هایی که برای خوردن سوشی می روید، نیست. رستوران گینزا، دارای نشان میچلین و وابسته به گینزای توکیو است که برای صرف غذا در رستوران گینزا هم باید از قبل میز رزو کنید. گینزا هم رستوران گرانی است اما اگر با هنر درست کردن سوشی واقعی به سبک رستوران های ژاپنی آشنایی داشته باشید، علت این گرانی را درک می کنید

کافه رستوران کادیلاک در هتل موج پاتایا تایلند

این رستوران در جاده ی ساحلی قرار دارد؛ سبک غذایی و محیط آن شبیه به غذا خوری های میامی است. طوری که غذاهای دریایی آن مخلوطی از انواع تایلندی و طعم های مخصوص میامی است. به دلیل ساعت کاری رستوران، شما می توانید حتی برای صبحانه نیز به این مکان مراجعه کنید.

سالمون دودی با کلوچه های تست شده و سس هولاندایز یک انتخاب فوق العاده و کامل از منوی آن برای صبحانه می باشد. ترکیب طعم و مزه های متفاوت برای سلیقه های متفاوت می تواند ویژگی منحصر به فرد و تکرار نشدنی رستوران کادیلاک باشد. محیطی بسیار دوستانه با طراحی مدرن و جوان پسندانه دارد. اما همزمان از بعضی وسایل کلاسیک نیز برای خاص جلوه دادن آن استفاده شده است. همه روزه در هر ساعتی از شبانه روز می توانید برای صرف غذا به این رستوران مراجعه کنید.

 

 

رستوران های لوکس مالزی

رستوران سیلانترو

رستوران سیلانترو احتمالا بهترین و لوکس ترین رستوران شهر کوالالامپور است. در آشپزخانه ی این رستوران همه چیز برق می زند و همه ی وسایل در جای مخصوص به خود قرار گرفته اند.

در دکوراسیون سیلانترو سعی شده سبک مدرن فرانسوی ها با حس دوست داشتنی و خودمانی دکور مردمان ژاپن تلفیق گردد که همین کار سبب خاص شدن فضای داخلی این مکان شده است. همه ی غذاهای این رستوران با ایده پردازی و دقت نظر سرآشپزان خلاق تهیه می شود و در آن ها از بهترین مواد غذایی و ادویه های موجود در مالزی استفاده می گردد.

استیک، بلدرچین و دمنوش های موجود در این غذاخوری از محبوب ترین و خوش طعم ترین غذاهای موجود در سیلانترو است و پیشنهاد می کنیم شما هم آن ها را امتحان کنید.در مورد تور مالزی بیشتر بخوانید.

رستوران شانگهای

در کوالالامپور زیاد نام غذاهای کانتونی (Cantonese) به گوشتان می رسد؛ خوراکی هایی که با بخشی از فرهنگ مردمان چین عجین شده اند و در حقیقت نوعی غذای چینی می باشند. اما غذاهای چینی بسیار گسترده هستند و رستوران شانگهای این فرصت را ایجاد کرده تا طرفداران غذاهای چینی بتوانند این خوراکی های را در بهترین حالت ممکن نوش جان کنند.

از جمله محبوب ترین غذاهای این رستوران لوکس و گران مرغ شکم پر سرخ شده با سس مخصوص، برنج و سس، کباب و سیب زمینی، گوشت خوک به همراه پرتقال است. پیشنهاد می کنیم در این غذاخوری زیبا پلوهای توپی شکل را امتحان کنید که در نوع خود بی نظیر هستند

رستوران مارینیز آن57

رستوران مارینیز آن57 به دلیل اینکه در برج های پتروناس واقع شده است، یکی از لوکس ترین رستوران های مالزی میباشد که گردشگران تور مالزی میتوانند بهترین و لوکس ترین غذاهای ایتالیایی را در این رستوران میل کنند. این رستوران در کنار دکوراسیون بسیار شیکی که دارد، با داشتن پنجره های بزرگ، یکی از بهترین و زیباترین چشم انداز هارا از شهر مالزی به نمایش میگذارد.پیش از سفر پیشنهاد می کنیم سایت تور لحظه آخری سفر باتو را مشاهده کنید.

رستوران سلستیال کورت

رستوران سلستیال کورت در هتل شراتون امپریال واقع شده است و از رستوران های بزرگ مالزی میباشدیکی از مهم ترین ویژگی هایی ک رستوران سلستیال کورت در کنار ظاهر بسیار لوکس و مجللی که دارد، سرو کردن غذاهای حالا میباشد که اکثر گزینه های موجود در منوی غذایی آن، خلاقانه بوده و در کنار زیبایی، طمع بسیار خوشمزه ای را برای گردشگران تور مالزی به ارمغان میاورند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا