اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

رقابت جذابی بین مرسدس بنز و بی ام و در آینده رخ خواهد داد

رقابتی داغ بین قدرتمندان آلمانی

مرسدس بنز E۵۳ AMG چندین بار در حال آزمایش در اروپا دیده شده است، اما این اولین بار است که ما این سدان اسپرت را در خاک ایالات متحده می‌بینیم. رقیب آئودی S۶ که در کالیفرنیا با لباس کامل استتار دیده می‌شود، اگزوزهای غیرعادی بلندی داشت که مطمئناً در مدل تولیدی شبیه به آن نخواهد بود. این خودروی مخصوص ایالات متحده احتمالاً برای مطابقت با قوانین آلایندگی محلی بهینه سازی شده است.

جدا از تغییرات آشکار طراحی در مقایسه با نسل قبلی AMG E۵۳، یک تغییر عمده در دید عموم پنهان شده است. گلگیر عقب در سمت راننده دارای یک درپوش برای درگاه شارژ است، که تنها می‌تواند به این معنی باشد که نمونه اولیه دارای مشخصات پلاگین هیبریدی است. C۶۳ S E Performance و S۶۳ E Performance نیز از انواع PHEV هستند و دارای درگاه شارژ در همان مکان هستند.

قدری مشابه اس کلاس 580e

در حالی که C۴۳ و C۶۳ به یک موتور چهار سیلندر تنزل داده شده‌اند، اما S۶۳ همچنان موتور V۸ را حفظ کرده است، انتظار می‌رود E۵۳ و E۶۳ جدید با ارائه یک پیشرانه شش سیلندر، ترتیب را رعایت کنند. احتمالاً موتور ۳.۰ لیتری ۶ سیلندر با موتور الکتریکی کار می‌کند و احتمالاً کمی بیش از ۵۰۰ اسب بخار در E۵۳ تولید می‌کند تا مدل S۵۸۰e میباخ را منعکس کند.

در این سدان‌ها، پیشرانه بنزینی برای تولید ۳۶۷ ​​اسب‌بخار و ۴۹۸ نیوتون متر گشتاور خوب است، در حالی که موتور الکتریکی ۱۵۰ اسب‌بخار قدرت و ۴۳۹ نیوتون متر گشتاور دارد. در مجموع، خروجی ترکیبی به ۵۱۰ اسب بخار قدرت و ۷۴۹ نیوتون متر گشتاور می‌رسد.
E۶۳ آینده احتمالاً یک پلاگین هیبریدی مبتنی بر پیشرانه شش سیلندر خطی نیز خواهد بود و احتمالاً قدرت بیشتری نسبت به C۶۳ S E Performance با قدرت ۶۷۱ اسب بخار ارائه می‌کند.

شایان ذکر است که رقیب آینده این خودرو، یعنی بی ام و سری ۵ هم برای نسل بعدی AMG E۵۳ نیز یک پلاگین هیبریدی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا