اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

رم TRX رسما بازنشسته شد!

مجموعه پیکاپ‌های Ram برای سال ۲۰۲۵ کاملاً متفاوت به نظر می‌رسند. رم ۱۵۰۰ TRX به سمت بازنشستگی پیش می‌رود، اما اکنون می‌دانیم که چه چیزی به دنبال آن خواهد بود.
رم ۱۵۰۰ RHO تریم جدیدی برای Ram ۱۵۰۰ است که این خودروساز معرفی کرده است. این خودرو دارای موتور جدید ۳.۰ لیتری Hurricane با قدرت ۵۴۰ اسب بخاری است. پیشرانه توئین‌توربوشارژ به اندازه نیروگاه ۷۰۲ اسب بخاری TRX قدرتمند نیست، اما باید به همان اندازه توانمند باشد.

پیکاپ RHO بازار متفاوتی را نسبت به TRX ارائه می‌کند و بالاتر از Warlock و Rebel در مجموعه پیکاپ‌های اسپرت رم قرار دارد. این مدل اسب بخار کمتری دارد و احتمالاً ارزان‌تر از پیکاپ با عملکرد بالا خواهد بود.
نابودی TRX شوکه کننده نیست. رم، نسخه نهایی TRX را در ماه آگوست معرفی کرد که پایانی برای پیکاپ عضلانی تنومند است. این خودرو در سال ۲۰۲۰ برای سال ۲۰۲۱ عرضه شد و رقابت سالمی را برای فورد رپتور به ارمغان آورد که چند سال بعد فورد با رپتور R، با ۷۰۰ اسب بخار قدرت، پاسخ آن را داد.

تولید نسخه نهایی TRX ۲۰۲۴ فقط به ۴۰۰۰ خودرو محدود شده که هر کدام ۱۱۹۶۲۰ دلار قیمت دارند. پیشرانه آن بدون تغییر باقی می‌ماند و همچنان موتور ۶.۲ لیتری V۸ سوپرشارژر، ۷۰۲ اسب بخار قدرت و ۸۸۱ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه می‌تواند در ۴.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد که کمی کندتر از رم برقی است.

نسخه نهایی TRX با رنگ‌های انحصاری خود متمایز به نظر می‌رسد: دلمونیکو قرمز، نایت اج آبی و Harvest Sunshine. مدل ویژه دارای لوگوی Final Edition بر روی صفحه نمایش کیلومترشمار و دوخت منحصر به فرد روی داشبورد و صندلی‌ها است.

قیمت رم ۱۵۰۰ TRX مدل ۲۰۲۴ از ۹۷۷۳۰ دلار شروع می‌شود. رم ۱۵۰۰ RHO در سه ماهه سوم ۲۰۲۴ به خط تولید ملحق خواهد شد. تولید Ram ۱۵۰۰ ۲۰۲۵ در سه ماهه اول سال آینده آغاز می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا