اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

رنجروور هم به صف خودروهای برقی پیوست

اتفاق اجتناب ناپذیری در حال رخ دادن است! JLR (که قبلاً جگوار لندرور نامیده می‌شد) اولین رنجروور الکتریکی خود را به نمایش گذاشته است. حتی قبل از معرفی کامل، این برند لوکس بریتانیایی در حال حاضر پیش‌سفارش‌هایی را از خریداران اولیه می‌پذیرد. در این میان، جزئیات اولیه تایید می‌کند که این شاسی‌بلند رده بالا، نمونه‌های آفرود نمادین خود را از دست نخواهد داد.

تغییر از موتورهای احتراقی به یک پیشرانه کاملاً الکتریکی به قیمت توانایی‌های همه‌جانبه تمام نمی‌شود. این برند می‌گوید که نمونه‌های اولیه تحت یکی از سخت‌ترین برنامه‌های آزمایشی قرار می‌گیرند تا از قابلیت‌های رفتن به هر جایی اطمینان حاصل شود. لندرور اشاره می‌کند که رنجروور الکتریکی از میان آب‌هایی به عمق ۳۳.۴ اینچ عبور خواهد کرد. این بدان معناست که با دیفندر قدرتمند مجهز به سیستم تعلیق فنری آن مطابقت دارد.

این خودرو به عنوان “بی‌صداترین و پیشرفته‌ترین رنجروور تا کنون” شناخته می‌شود در حالی که عملکردی قابل مقایسه با یک V۸ دارد. به شما یادآوری می‌کنیم که نسخه هشت سیلندر از موتور ۴.۴ لیتری توئین توربوی بی ام و با حداکثر ۶۰۶ اسب بخار قدرت و ۷۴۹ نیوتون متر گشتاور استفاده می‌کند. رنجروور SV صفر تا صد کیلومتر بر ساعت را در ۴.۳ ثانیه طی می‌کند و به حداکثر سرعت ۱۶۲ مایل بر ساعت می‌رسد.

در این خودرو پشتیبانی از شارژ سریع با اتخاذ معماری ۸۰۰ ولت امکان پذیر خواهد بود. اگرچه در این اطلاعیه ذکر نشده است، اما این شاسی بلند الکتریکی قطعاً دارای سیستم چهار چرخ محرک خواهد بود.

تیزرهای منتشر شده امروز به طراحی تقریباً یکسان با SUV معمولی اشاره می‌کنند. ما متوجه شده‌ایم که لوگوهای مرکزی چرخ‌ها به جای آرم لندرور دارای اسکریپت EV هستند، در حالی که به نظر می‌رسد جلوپنجره چینش بسته‌تری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا