اخبار خارجیاسلایدشو

رندرهای مجازی نسل جدید نیسان مورانو و آرمادا منتشر شد

اخیراً رندرها و تصاویر دیجیتالی جالبی از نسل جدید نیسان مورانو و آرمادا در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش دنده 6 – این خودروساز ژاپنی مشغول توسعه نهایی برخی محصولات درون‌سوز خود است و قول داده نسل بعدی GT-R R36 از ویژگی‌های خیره کننده‌ای بهره ببرد. البته شایعاتی نیز درباره برخی خودروهای فعلی و آتی نیسان وجود دارد. ژاپنی‌ها روش کاملاً متفاوتی را در مقایسه با تویوتا، مزدا و سوبارو در پیش گرفته‌اند. این سه برند رقیب نیسان اخیراً اظهار داشتند به دنبال همکاری با یکدیگر به منظور توسعه پیشرانه‌های درون‌سوز پاک‌تر هستند اما ظاهراً نیسان سرمایه‌گذاری روی پیشرانه‌های درون‌سوز را متوقف می‌کند و می‌خواهد محصولات برقی توسعه دهد.

اما این به معنی عدم تولید نسل جدید گودزیلا با پرفورمنس جذاب نیست اما نیسان نیازمند زمان بیشتر برای معرفی R36 است و شاید حتی این خودرو فاقد پیشرانه درون‌سوز باشد. در همین اثنا شایعاتی در دنیای مجازی درباره خودروهای دیگر نیسان منتشر شده و گفته می‌شود این برند آخرین تلاش‌ها برای تولید خودروهای درون‌سوز را انجام می‌دهد و پس از آن فقط به تولید خودروهای برقی خواهد پرداخت.

نیکیتا چویکو یک طراح مستقل دنیای خودروست که رندرهای نسل جدید نیسان مورانو را منتشر کرده است. نسل فعلی مورانو از سال ۲۰۱۴ در بازار حضور دارد و این طراح نیز محصول نهایی خود را بر اساس تصاویر جاسوسی منتشر شده از این خودرو منتشر ساخته است. در حقیقت رندرهای موردبحث مورانو جدید را به عنوان برادر بنزینی و بزرگ‌تر آریا برقی تجسم می‌کند. همچنین مقایسه‌ای هم بین رندر نسل جدید مورانو با نسل فعلی واقعی وجود دارد تا تغییرات را بهتر تشخیص دهیم.

البته به خاطر داشته باشید که این تصاویر تنها رندرهای غیررسمی از خودروی موردبحث هستند و تا زمان رونمایی رسمی باید منتظر بمانیم. همچنین احتمال دارد نیسان در آینده یک شاسی‌بلند بزرگ‌تر توسط نیسان تولید شود و بر همین اساس یک طراح دیگر با نام دیماس رمضان رندرهای نسل جدید نیسان آرمادا را معرفی کرده است. نسل فعلی این خودرو از زیرساختی مشترک با پاترول سود می‌برد. البته طراح آرمادا جدید از تصاویر جاسوسی یا آریا الهام نگرفته بلکه از عناصر طراحی نیسان قشقایی فیس لیفت در اروپا سود برده است. نکته جالب اینکه نتیجه نهایی خیلی هم بد نشده هرچند نمی‌توان آن را نسل جدید دانست بلکه بیشتر شبیه یک فیس لیفت سنگین مشابه قشقایی است. شما طراحی کدام خودرو را دوست دارید؟ نسل جدید مورانو با الهام از آریا یا آرمادا بزرگ‌تر با طراحی مشابه قشقایی؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا