اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

رندری از نسل جدید میتسوبیشی لنسر اوولوشن

دنیای خودرو در دهه گذشته با بسیاری از خودروهای پرفورمنس خداحافظی کرده است، اما یکی از مواردی که احساس می‌کنیم از بین می‌رود، میتسوبیشی لنسر اوولوشن است.

میتسوبیشی تولید سدان پرفورمنس رالی خود را در سال ۲۰۱۶، پس از ساخت آن در ۱۰ نسل به پایان رساند و غیبت آن، سوبارو WRX را بدون رقیب سنتی رها کرده است. میتسوبیشی همیشه یک مدل قدیمی‌تر را احیا می‌کند، ما امیدواریم که این مدل، لنسر Evo باشد.

 This 11th-Gen Mitsubishi Lancer Evo Render Ticks All The Right Boxes

یک طراح، نسل یازدهم لنسر اوولوشن رویایی خود را خلق کرده و نتایج فوق العاده‌ای را ایجاد کرده است. شکل و طراحی کلی خودرو کاملاً شبیه مدل نسل دهمی است که با نام Evo X شناخته می‌شود. با این حال، این طراح که هایکید نام دارد، خودرویی ساخته که بسیار خشن‌تر از هر نسخه قبلی از Evo است، و در صورت تولید، بدون شک در بین علاقه مندان محبوبیت خواهد داشت.

 This 11th-Gen Mitsubishi Lancer Evo Render Ticks All The Right Boxes

نمای جلوی خودرو دارای یک جلوپنجره مشکی عریض است که با ورودی‌های هوای زاویه‌دار و یک اسپویلر برجسته تکمیل شده است. یک جفت چراغ جلو LED تیز نیز مانند دریچه‌های هوای بزرگ روی کاپوت، توجه را به خود جلب می‌کند.

 This 11th-Gen Mitsubishi Lancer Evo Render Ticks All The Right Boxes

وقتی از نمای جانبی به خودرو نگاه می‌کنید، نمی‌توانید به قوس‌های چرخ‌های جلو و عقب که به خودرو حالت جسورانه‌ای در جاده می‌دهند، توجه نکنید. همچنین اکستنشن‌های آیرودینامیکی مشخصی روی برخی قسمت‌های کناری‌ و مجموعه‌ای از رینگ‌های سیاه شده وجود دارد. قسمت عقب به لطف بال و دیفیوزر بزرگ، Evo بودن را فریاد می‌زند.
همانطور که این خودرو خیره کننده و جذاب است، بعید است که لنسر اوو احیا شود. میتسوبیشی در حال حاضر بر برقی کردن خط تولید کراس اوورها و شاسی‌بلندهای خود متمرکز است و علاقه بسیار کمی به تولید مدل‌های پرفورمنس نشان داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا