اخباراخبار خارجی

رنو امبلمه ؛ جانشین هیدروژنی مگان

رنو امبلمه – Emblème جدیدترین خودرو هیدروژنی و کانسپت فرانسوی‌هاست که با یک کپسول هیدروژن می‌تواند شعاع پیمایش بیش از هزار کیلومتر را داشته باشد. در ادامه با مشخصات فنی و تصاویر جذاب خودرو کانسپت رنو Emblème همراه شما هستیم.به گزارش دنده ،  کمتر از چند روز تا آغاز نمایشگاه خودرو پاریس باقی نمانده است و خودروهای خاص این رویداد، یکی پس از دیگری به صدر اخبار رسانه‌ها تبدیل می‌شوند. در اولین گام از این رویداد بزرگ بین المللی، به سراغ جذاب‌ترین محصول جدید رنو خواهیم رفت که با توجه به شکل و شمایل جالب خود، لقب جانشین هیدروژنی مگان را کسب کرده است.

معرفی رنو Emblème در نمایشگاه خودرو پاریس 2024

 

این خودرو در قامت یک محصول کانسپت و هیبرید هیدروژنی به روی صحنه‌ نمایشگاه خودرو پاریس خواهد رفت و نام آن هم به معنی «نشان یا علامت» است.

مشخصات فنی خودرو کانسپت رنو امبلمه

 

با توجه به ظاهر خشن و تهاجمی این محصول، مطمئنا با یک خودرو اسپرت و تهاجمی طرف هستیم و رنو هم دیفرانسیل عقب بودن آن را تایید کرده است. در محور عقب رنو امبلمه شاهد حضور یک موتور برقی با توان 218 اسب بخار قدرت هستیم که به لطف پکیج باتری‌ های 40 کیلو وات ساعتی می‌تواند در هر بار شارژ شدن مخازن هیدروژنی خود تا هزار کیلومتر حرکت کند. شارژ مجدد باک هیدروژن رنو Emblème هم کمتر از 5 دقیقه طول می‌کشد.به علاوه باید اشاره کنیم که خودرو کانسپت جدید رنو به دستیار رانندگی خودکار سطح ۲.۵ مجهز است و امکانات رفاهی و آپشن های جذابی مثل دستیار حرکت بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی و دستیار رانندگی خودکار در ترافیک و … را دارد. به هر حال رنو پیش از این هم با معرفی نسل جدید رنو ۵ ثابت کرد که در ساخت خودروهای برقی اصلا دست و پا بسته نیست!

طراحی ظاهری

برقی و کانسپت بودن از سر و روی خودرو جدید رنو امبلمه می‌بارد. در نمای جلویی شاهد حضور نوع جدیدی از چراغ‌های ال ای دی هستیم که کمی به محصولات آلفارومئو خصوصا جولیا شباهت دارد و نشان جدید رنو هم در میان آن‌ها برق می‌زند. رینگ‌های ۱۷ اینچی با فلاپ‌های آیرودینامیکی به همراه نوع جدید و پیشرفته‌ای از دستگیره‌های درب مخفی شونده هم در نمای کناری به چشم می‌آیند و در نمای عقبی هم شاهد حضور چراغ خطرهای منحصر به فردی هستیم که به همراه دیفیوزر سه بعدی، چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا