اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

رنو سیمبیوز در آستانه رونمایی…

رنو بر این باور است که یک فضای کافی بین کپچر و آسترال برای یک SUV خانوادگی جمع و جور دیگر نیز وجود دارد که نشان سیمبیوز را یدک می‌کشد. این مدل جدید که قرار است در بهار ۲۰۲۴ معرفی شود، دارای یک پیشرانه هیبریدی خود شارژ E-Tech خواهد بود.

نام سیمبیوز با خودروی مفهومی ۲۰۱۷ معرفی شد. این نام، یک کلمه یونانی به معنای “زندگی با هم” است و در بسیاری از زبان‌ها ترجمه‌های مشابهی دارد. برخلاف آنچه در آن کانسپت دیدیم، مدل تولیدی از موضع SUV استفاده می‌کند و آخرین زبان استایل رنو را ادغام می‌کند.

تیزرهای رسمی از چراغ‌های متمایز LED، درب عقب منحنی و پوشش الهام گرفته شده از کپچر در سراسر بدنه رونمایی می‌کنند. علاوه بر این، نگاهی اجمالی به سقف شیشه‌ای پانوراما Solarbay می‌اندازیم که قابلیت مات شدن با لمس یک دکمه را دارد.

در داخل، یک چیدمان آشنا که یادآور کپچر است به ما خوشامد می‌گوید و رنو تاکید می‌کند که فضای داخلی سخاوتمندانه‌ای را ارائه می‌دهد. این خودروساز فرانسوی تایید کرد که سیمبیوز ۴۴۱۰ میلی‌متر (۱۷۳.۷ اینچ) طول دارد و آن را کاملاً در بخش کامپکت (C-SUV) قرار می‌دهد.

مدل جدید به پیشرانه E-Tech ۱۴۵ مجهز می‌شود که قبلاً به عنوان یک آپشن برای کپچر، کلیو و آرکانا ارائه شده است. مجموعه هیبریدی خود شارژر، قدرت ترکیبی ۱۴۳ اسب بخار را از یک موتور ۱.۶ لیتری چهار سیلندر، دو موتور الکتریکی و یک باتری ۱.۲ کیلووات ساعتی تولید می‌کند. ما همچنین می‌دانیم که وزن آن زیر ۱۵۰۰ کیلوگرم خواهد بود.

همه موارد فوق نشان می‌دهد که سیمبیوز به جای قرض گرفتن پلت فرم CMF-CD از شاسی بلندهای بزرگتر آسترال و اسپیس، از معماری CMF-B استفاده خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا