اخبار خارجیاسلایدر

رنو کاردیان جدید

اگرچه رنو امسال محصولات بسیار مهمی مانند Kwid، Mégane و Kangoo E-Tech را ارائه کرده است، اما به دلیل حجم، موقعیت و انتظارات، یکی از مورد انتظارترین ها بدون شک کاردیان بود. کراس اوور جدید برند الماس در کمپین تابستانی به‌عنوان پیش‌فرض رونمایی شد و در نهایت مرحله پیش‌فروش خود را در کشورمان آغاز کرد و عرضه رسمی آن در ماه آگوست برنامه‌ریزی شد.

به گزارش دنده 6 – برای این مرحله پیش فروش، این برند سهمیه 100 دستگاهی را فعال کرده است که تنها از طریق فروشگاه رنو، پلتفرم آنلاین این شرکت، با طیف وسیعی از 4 نسخه در دسترس خواهد بود.

در همین رابطه پابلو سیبیلا، رئیس و مدیر کل رنو آرژانتین، اظهار داشت: «ما هیجان زده هستیم که پیش فروش کاردیان را در آرژانتین اعلام کنیم. این شاسی بلند کامپکت، شهری و فناوری جدید نشان دهنده تعهد رنو به نوآوری است. ورود این مدل نقطه عطف مهمی برای ما در آرژانتین است، زیرا چشم انداز استراتژیک ما و آینده رنو را در این کشور برجسته می کند. با موتور TCe 120 اسب بخاری، طراحی مدرن و فناوری پیشرفته در ایمنی و اتصال، می‌خواهیم از مشتریان و مشتریان بالقوه خود دعوت کنیم تا آن را کشف کنند و از مزایای انحصاری ما در این مرحله پیش فروش استفاده کنند.

اینها ویژگی های اصلی آن هستند:

این کراس اوور مورد انتظار این برند فرانسوی است که در بالای استپ وی و زیر داستر قرار گرفته و اولین محصول از سری محصولات جدید رنو است. این کراس اوور که در داخل به عنوان Project HJF شناخته می شود، نشان دهنده یک جهش تکنولوژیکی بزرگ برای مجتمع صنعتی Ayrton Senna است و پیشرفته ترین در خط مونتاژ است، زیرا به جای CMF-A Kwid یا حتی، پلت فرم مدولار CMF-B را ارائه می کند. ساده تر B0 از داستر، که با آن همزیستی خواهد کرد.

از نظر زیبایی شناختی، اگرچه بدیهی است که بر اساس داچیا استپ وی اروپایی ساخته شده است، طراحان شرکت لوزی به دنبال آن بودند که با زبان طراحی جدید خود به آن شباهت داشته باشند و یک ریبد ساده نباشد. کاردیان به دلیل داشتن بخش جلویی کاملاً اصلاح‌شده، با جلوپنجره برجسته‌تر برای قرار دادن آرم لوزی در مرکز و چراغ‌های جلو که به دو بخش تقسیم شده است، متمایز است و سبکی مدرن و اسپرت‌تر به دست می‌آورد. محصول رنو همچنین دارای سقف مشکی رنگ شده، میله‌های بار، رینگ‌های آلیاژی الهام‌گرفته از طراحی E-Tech Electric جدید استرالیا یا مگان و چراغ‌های عقب C شکل است، بنابراین به وضوح خود را از مدل شرکت رومانیایی متمایز می‌کند.

در داخل نیز همین فرمول تکرار می‌شود: داشبورد، اگرچه کاملاً شبیه به استپ‌وی اروپایی است، اما برخی از ویژگی‌های رنو را نیز ارائه می‌کند، مانند فرمان جدید با نماد تجدید شده در مرکز و انتخابگر دنده به نام e-shifter. مانند نوعی جوی استیک که به شما امکان می دهد با لمس دسته آن موقعیت خود را تغییر دهید.

اشاره ویژه برای صفحه نمایش 8 اینچی سیستم چند رسانه ای، با پیشرفت های مهم در اتصال و ابزار دقیق 100٪ دیجیتال جدید قابل تنظیم توسط راننده. برای اینکه جلوه ای شخصی تر و پیچیده تر به آن ببخشید، این کراس اوور همچنین دارای Multi-Sense است، سیستمی که به شما امکان می دهد نور محیط را انتخاب کنید و آن را با سبک های رانندگی ترکیب کنید.

ابعاد:

طول آن 4119 میلی متر، عرض 1773 میلی متر (بدون آینه)، ارتفاع 1595 میلی متر (با میله های سقف) و فاصله بین دو محور 2604 میلی متر است، در حالی که ظرفیت صندوق عقب آن 410 لیتر است.

تجهیزات ویژه: نسخه Evolution دارای 6 کیسه هوا (جلو، جانبی و پرده‌ای)، کروز کنترل و محدودکننده سرعت، کمک استارت (HSA)، سنسور پارک عقب و دوربین معکوس، کنترل‌های پایداری و کشش الکترونیکی (ESP+ASR)، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک‌ها (TPMS) است. ابزار دیجیتال با نمایشگر 7 اینچی، انتخابگر دنده e-Shifter (در نسخه 200 EDC)، Paddle-Shifters (در نسخه 200 EDC)، سیستم چند رسانه ای با نمایشگر 8 اینچی با Android Auto و Apple CarPlay با اتصال بی سیم، کنترل آب و هوای خودکار آینه‌های دید عقب خارجی با تنظیم برقی، چراغ‌های جلو و چراغ LED، میله‌های سقف کاربردی و مدولار به رنگ مشکی، رینگ‌های آلیاژی 16 اینچی دو رنگ، اسپویلر عقب، Start&Stop، Eco Mode با EcoScoring، فرمان با تنظیم ارتفاع و عمق ، شیشه های راننده با عملکرد تک لمسی و ضد نیشگون گرفتن.

Renault Kardian نسخه تکنو به ترمز اضطراری خودکار (AEBS)، هشدار برخورد از جلو (FCW)، ترمز دستی برقی، کنسول برجسته با دسته، پنل‌ها و فرمان با پوشش ممتاز، رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی دو رنگ، کارت کلید شخصی اضافه می‌کند. و دسترسی بدون دست، استارت موتور از راه دور، خروجی‌های USB-C برای صندلی‌های عقب، شش بلندگو، شیشه‌های سرنشین با یک لمس و عملکرد ضد له شدن و هشدار فاصله ایمن (DW).

نسخه پریمیر دارای کروز کنترل تطبیقی ​​(ACC)، دوربین چند نمای (MVC)، هشدار نقطه کور (BSW)، سنسورهای پارک جلو، چراغ‌های مه شکن LED، سنسور گرگ و میش، حسگر چندگانه با اکو، حالت‌های رانندگی اسپرت و حس من (قابل تنظیم) است. )، روشنایی محیط، شارژر تلفن هوشمند القایی خنک‌شده، رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی برش الماس و تیره، آنتن کوسه، سقف دو رنگ مشکی Nacré، نشان جانبی «نسخه برتر»، میله‌های سقف نقره‌ای ساتن و جلوی مشکی براق گریل.

مکانیک: کاردیان اولین موتور بنزینی سه سیلندر خطی 1.0 TCe (توربو) را معرفی کرد که در برزیل نیز تولید می شود. این موتور قدرتی معادل 120 اسب بخار و گشتاور 156 نیوتن متری را در نسخه با گیربکس 6 سرعته دستی یا گشتاور 200 نیوتن متری برای نسخه های مجهز به گیربکس جدید 6 سرعته اتوماتیک دوکلاچه (EDC) ارائه می کند.

رنگ‌ها: نارنجی انرژی، سفید یخچالی، خاکستری ستاره‌ای، خاکستری کاسیوپه، مشکی ناکره (فقط در Evolution و Techno موجود است).

تامین مالی و پاداش:

همچنین به طور انحصاری از طریق فروشگاه رنو، این برند یک سری مزایای برای اولین مشتریان خواهد داشت:

Mobilize Financial Services تامین مالی انحصاری را با نرخ 0% تا سقف 10,000,000 دلار در 18 ماه ارائه می دهد.
سرویس مراقبت رنو در این پیش فروش به مشتریانی که کاردیان خریداری کنند، در اولین سرویس تخفیف ارائه می دهد.
Plan Rombo اولین اشتراک این مدل را با پاداش های ویژه در هزینه های اداری، حقوق اشتراک و جایزه ویژه 200000 دلاری به دو مشتری اول باز می کند. مرحله دوم پیش فروش با در دسترس بودن در تمامی نمایندگی های رسمی کشور تا پایان تیرماه ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا