اخبار خارجیاسلایدر

رولزرویس اسپکتر با تیونینگ نوویتک

این تیونینگ آلمانی با بهبودهای مختلف اما جزئی، روح اصیل رولزرویس را سطحی اعلا رسانده است.

 به گزارش دنده 6 – نوویتک به‌لطف تولید و بهبود مدل‌های گران‌قیمت و خاص، به یکی از برندهایی معتبر در زمینه تیونینگ تبدیل شده است. جدیدترین محصول این شرکت که در همکاری با مجموعه «اسپوفک» طراحی شده است، رلزورویس اسپکتر نوویتک به شمار می‌رود.

اسپکتر نوویتک یک کوپه فوق‌لوکس محسوب می‌شود که به رنگ سیاه براق مزین شده و با بهره‌مندی از اجزای منحصربه‌فردی چون رینگ‌های آلیاژی ۲۴ اینچی زیبای بسته به چهره‌ای متمایز رسیده است. مهندسان نوییتک برای بهبود عملکرد و زیبایی بیشتر، از یک اسپلیتر جلوی تازه هم استفاده کرده‌اند. اسپکتر سیاه‌رنگ با تکیه‌بر سیستم فنربندی تازه خود ۳۵ میلی‌متر ارتفاع کمتری دارد که باعث شده تایرهایش تمام فضای طاق چرخ‌ را پر کنند و نمای کلی خودرو را هم بهبود ببخشند.

از آنجا که اسپکتر روحیه‌ای لوکس و مجلل دارد، نوویتک به بهبودهای فنی یادشده بسنده کرده است؛ بنابراین گشتاور چرخ‌ها از همان پیشرانه تمام برقی رولزرویس تامین می‌شود که توان تولید ۵۸۵ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. درنتیجه، اسپکتر نوویتک مانند محصول استاندارد برند رولزرویس درعرض ۴.۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این خودرو با تکیه‌بر بسته باتری ۱۰۲ کیلووات ساعتی مرکزی، راننده‌اش را تا ۴۶۴ کیلومتر همراهی می‌کند.

مشخصا باقی وقت نوویتک صرف طراحی این کوپه لوکس شده؛ استفاده از رنگ‌پردازی متمایز و براق جلای خاصی به محصول تازه‌وارد رولزرویس بخشیده و آن را به خودرویی مافیایی تبدیل کرده است. طراحان تیونر آلمانی به جزئیات هم توجه ویژه‌ای داشته‌اند؛ پس مانند خود رولزرویس، بخش‌های ظریفی مانند خطوط جلوپنجره ستونی خودرو و نشان برند روی کاپوت، چرخ‌ها و در میانه بدنه را با رنگ سبز تازه مزین کرده‌اند. نوویتک تلاش کرده تا در ارتقای اسپکتر، آن را از هویت واقعی خود دور نکند؛ پس تنها در بخش زیرین سپر و دیفیوزر عقب از فیبرکربن تازه استفاده کرده است.

مجموعه تیونینگ نوویتک درباره قیمت نهایی این کیت سخنی به میان نیاورده است؛ البته با در نظر داشتن نرخ حدودا ۴۵۰ هزار دلاری نسخه پایه اسپکتر، می‌توان انتظار داشت که قیمت نهایی اسپکتر نوویتک از مرز ۵۰۰ هزار دلار عبور کند. هر چه باشد، با یک رولزرویس خاص طرف هستیم که هویت واقعی خود را حفظ کرده و به‌بهترین شکل ممکن برای آینده الکتریکی صنعت خودرو آماده شده است. نظر شما درباره این خودرو چیست؟ آیا آن را به تیونینگ منصوری ترجیح می‌دهید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا