اخبار خارجیاسلایدر

رولزرویس فانتوم سری 2 RS ادیشن

این خودرو از رنگ‌بندی متمایز، دو لایه محافظ رنگ بدنه و طرح لوکس داخلی سود می‌برد.

به گزارش دنده 6 – شرکت رولزرویس درحال تطبیق دادن خود با بازار خودروهای دیجیتالی و برقی است. این خودروساز با معرفی کوپه تمام برقی اسپکتر، قدمی تازه رابرداشته که احتمالا آینده‌اش را به تصویر می‌کشد. اما این به معنای حذف موتورهای بنزینی از سبد محصولات این خودروساز بریتانیایی نیست. هم‌اکنون سری دوم نسل کنونی رولزرویس گوست، کولینان سری ۲ و فانتوم نسل ۸ درحال تولید هستند و همگی از پیشرانه‌های درون‌سوز استفاده می‌کنند. اما باز هم در میان خریداران رولزرویس، کسانی پیدا می‌شوند که می‌خواهند خاص‌تر از بقیه باشند، محصولات «عادی» این شرکت برایشان کافی نیست و محصولاتی منحصربه‌فرد می‌خواهند.

پاسخ رولزرویس و یک مجموعه ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش خودروهای لوکس به یکی از این درخواست‌ها موجب خلق فانتوم II RS ادیشن شده که هم‌اکنون در مجموعه «رودشو» به فروش گذاشته شده است. هر چند خبر و اطلاعاتی از مالک متمول و احتمالا مشهور این رولزرویس در آمریکا وجود ندارد، اما مشخصات خود خودرو و تصاویر کابین آن دردسترس عموم قرار دارد.

شرکت مشهور «هرمس» مسئولیت تهیه چرم کابین این فانتوم خاص را که به رنگ سفید الماسی پالادیوم و المان‌های متناقض سیاه براق مزین شده، بر عهده داشته است. رینگ‌های ۲۴ اینچی سفارشی، نورپردازی داخلی، قطعات سیاه‌رنگ و براق درون کابین، شیشه‌های نانوسرامیکی RS و نورگیر شیشه‌ها همه‌وهمه بخشی از امکانات پکیج RS محسوب می‌شوند. بدنه فانتوم RS به لایه پوششی محافظ هم مجهز شده است که از آسیب‌ها و خراش‌های کوچک به رنگ اصلی جلوگیری می‌کند و به‌عنوان پشتیبانی برای پوشش سرامیکی رنگ به انجام وظیفه می‌پردازد.

شرکت ارائه‌دنده خدمات پس‌ازفروش که پکیج RS خود را روی این نسخه از فانتوم پیاده‌سازی کرده است، پیشرانه ۱۲ سیلندر V شکل رولزرویس را بدون تغییر باقی گذاشته است؛ پس فانتوم RS همچنان از همان واحد ۶.۷۵ لیتری توربوشارژر ۵۶۳ اسب بخاری و ۹۰۰ نیوتن متری سود می‌برد که قدرتش را از طریق یک جعبه‌دنده ۸ سرعتی خودکار به چرخ‌ها منتقل می‌کند. فانتوم با وجود وزن بسیار بالای ۳,۶۵۰ کیلوگرمی خود درعرض ۵.۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند. نظر شما درباره فانتوم RS چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا