اخبار خارجیاسلایدر

رولزرویس فانتوم سینتیلا

رولزرویس فانتوم سینتیلا یک محصول بسیار لوکس و سفارشی است که تنها ساخت کابین آن ۲.۵ سال طول می‌کشد.

به گزارش دنده 6 – تنها ۱۰ دستگاه از محصول فوق لوکس رولزرویس تولید خواهد شد. این خودروی برجسته جدیدترین محصول سفارشی بریتانیایی‌ها است که ساخت کابین آن ۲.۵ سال طول می‌کشد. فانتوم سینتیلا با سقف تولید بسیار محدود خود گران‌ترین رولزرویس فانتوم بازار آمریکا لقب گرفته است. برای خلق این شاهکار چهار چرخ جزئیات متفاوتی در نظر گرفته شده تا فانتوم سینتیلا کاملاً از نسخه‌های دیگر این خودرو متمایز شود.

این خودروساز بریتانیایی در تولید محصول جدیدش از نشان مشهور روی کاپوت خود الهام گرفته است، نمادی که سرقت آن امری تقریباً محال به نظر می‌رسد. همان‌طور که در تصاویر مشخص است رولزرویس فانتوم سینتیلا از بدنه‌ای دو رنگ و سفارشی سود می‌برد. بخش بالایی بدنه پذیرای رنگ سفید آندالوسیان شده درحالی‌که بخش پایینی نیز با رنگ آبی تارسیان مزین گردیده است. فانتوم سینتیلا به منظور گرامی داشت حضور چشمگیر نماد روح اکستازی رولزرویس در محصولات این خودروساز تولید شده است.

با اینکه طراحی ظاهری خودروی موردبحث نظرات زیادی را به خود جلب می‌کند اما جادوی واقعی این خودرو در کابین دیده می‌شود. همان‌طور که گفته شد بریتانیایی‌ها برای تولید کابین این خودرو ۲.۵ سال زمان صرف کرده‌اند. در مجموع ۳۶ الگوی متمایز روی درها و صندلی‌ها با ۶۳۳ هزار دوخت بکار رفته و برای این هنر ۴۰ سال زمان صرف شده است. با دقت در سایر بخش‌ها می‌توانید پلاک سلستیال پالس را مشاهده کنید. در دیگر بخش‌های کابین کلکسیونی از هفت روبان آلومینیومی دیده می‌شود که به زیبایی هر چه تمام‌تر روی داشبورد خودنمایی می‌کنند. رولزرویس اشاره‌ای به قیمت این محصول خاص نکرده اما بر اساس شنیده‌ها، این ده دستگاه فانتوم سینتیلا جزو گران‌ترین فانتوم های عرضه شده در آمریکا خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا